اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خواستار شد

لزوم تشکیل کمیسیون ماده 4 بنیاد مد و لباس + تصاوبر

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به منظور حمایت از تولیدات استانی، خواستار تشکیل کمیسیون ماده چهار بنیاد ملی مد و لباس در استان شد.

لزوم تشکیل کمیسیون ماده 4 بنیاد مد و لباس + تصاوبر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالحسن امامی عصر امروز در نشست هم‎اندیشی طراحان و تولیدکنندگان استانی با مدیرکل امور اقتصادی استانداری گلستان اظهار داشت: از زمان مطرح شدن بحث تشکیل جشنواره و نمایشگاه مد و  لباس در کشور، شش استان آمادگی خود را برای برگزاری این رویداد هنری اعلام کردند.

وی ادامه داد: در نهایت گلستان به عنوان نخستین استان، اولین جشنواره و نمایشگاه استانی مد و لباس را برگزار کرد. 

200 تولیدکننده تهرانی از ایده‌های طراحان گلستانی استفاده می‎کنند

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: با برگزاری این جشنواره و نمایشگاه، پیوند بین طراحان و تولیدکنندگان برقرار شد که در نهایت منفعت آن نصیب تولید و مردم استان خواهد شد.

امامی تصریح کرد: برای اینکه از طرح‎های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره مد و لباس بهره‎برداری بهینه و مطلوب صورت گیرد، 200 تولیدکننده در تهران برای استفاده از این طرح‎ها شناسایی شدند.

به گفته وی، برگزاری جشنواره و نمایشگاه فوق در سطح کشور تأثیرگذار بوده و سایر استان‎ها خواهان آگاهی از میزان استقبال طراحان، تولیدکنندگان و مردم و کیفیت برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس هستند.

برگزاری این جشنواره و نمایشگاه در کشور موج ایجاد کرد

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان عنوان کرد: با برگزاری این رویداد مهم هنری بین مراکز علمی و دانشگاهی با تولیدکنندگان و طراحان نیز ارتباط برقرار شد.

امامی با بیان اینکه در حاشیه جشنواره و نمایشگاه استانی مد و لباس گلستان، نشست‎های علمی، فرهنگی و آموزشی برگزار می‎شود، افزود: این نشست‎ها با هدف نزدیک شدن افکار طراحان، تولیدکنندگان، مراکز علمی و بخش دولتی برگزار می‎شود.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره و نمایشگاه زمینه ارج نهادن به طراحان و تولیدکنندگان و گامی در راستای حمایت از تولیدات استانی باشد.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول