اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

600 اثر به جشنواره مد و لباس گلستان ارسال شد + تصاویر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: حدود 600 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه استانی مد و لباس از سوی طراحان و تولیدکنندگان پوشاک استان ارسال شد.

600 اثر به جشنواره مد و لباس گلستان ارسال شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری عصر امروز در حاشیه جشنواره مد و لباس در گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: تیم کارشناسی و داوری، 150 اثر را به عنوان آثار برتر انتخاب کرد.

وی ادامه داد: آثار برتر در نخستین جشنواره و نمایشگاه استانی مد و لباس گلستان به جشنواره ملی که از 10 تا 20 اسفندماه برگزار می‌شود، ارسال خواهند شد. 

 

 

 

 

 

 

 

یکی از اهداف مهم این جشنواره حمایت از تولید ملی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم این رویداد هنری، حمایت از تولید ملی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

منتظری تصریح کرد: گلستان با حمایت مسئولان نخستین استان برگزارکننده جشنواره و نمایشگاه مد و لباس است.

به گفته وی، حضور بخش دولتی و خصوصی در کنار یکدیگر در این رویداد مهم هنری، جلوه‎ای از همبستگی و اتحاد این دو بخش را به نمایش می‎گذارد.

برگزاری برنامه‎های علمی و فرهنگی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه این جشنواره و نمایشگاه از سه بخش تشکیل شده است، عنوان کرد: در بخش اول، نمایشگاه آثار هنری در معرض دید عموم قرار می‎گیرد.

منتظری افزود: در بخش دوم با برگزاری نشست‎ها و کارگاه‎های علمی، آموزشی و فرهنگی، مبانی نظری عفاف و حجاب و پوشش اسلامی- ایرانی مورد بحث و بررسی قرار می‎گیرند.

وی یادآور شد: در این نشست‎ها و کارگاه‎ها، اساتید حوزه و دانشگاه موضوعات فوق را نقد و بررسی می‎کنند.

درخواست‎های بازدیدکنندگان به صورت رایگان طراحی و برش می‎شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در ادامه، بخش سوم نخستین جشنواره و نمایشگاه استانی مد و لباس را بخش فروش ذکر کرد و گفت: در این بخش طراحی و برش لباس‎ها به صورت رایگان انجام می‎شود.

منتظری اضافه کرد: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‎کنندگان استانی آثار جشنواره و نمایشگاه فوق ارزان‎تر از قیمت بازار به فروش می‎رسند.

وی از بازدیدکنندگان نخستین جشنواره و نمایشگاه استانی مد و لباس خواست تا از نگاه سلیقه‌ای به این رویداد مهم هنری پرهیز کنند.

بازدیدکنندگان از نگاه آرمانی به این جشنواره خودداری کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان تأکید کرد: این جشنواره و نمایشگاه در ابتدای راه قرار دارد، بنابراین بازدیدکنندگان از نگاه آرمانی به آن خودداری و به نتیجه کار امتیاز دهند.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول