اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نمین:

مذاکرات هسته‌ای قدرت ایران را به رخ کشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نمین گفت: مذاکرات هسته‌ای قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی و بین‌المللی به رخ کشید.

مذاکرات هسته‌ای قدرت ایران را به رخ کشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی در آیین نماز جمعه این هفته شهر نمین اظهار داشت: گروه 5+1 بعد از ماه‌ها مجبور شد به میز مذاکرات برگردد چرا که در پنج ماه گذشته فهمید تحریم‌های اقتصادی و فشار علیه جمهوری اسلامی ایران هیچ نتیجه و ثمری ندارد.

وی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی امروز با دستیابی به پیشرفت‌های عظیم در حوزه‌های مختلف جزو پیشروترین کشورها و با صلابت‌ترین جوامع جهانی است، تصریح کرد:‌ آنها باید هر روز از مواضع خصمانه خود علیه ملت ما کوتاه بیایند و اجازه ندهند بیش از گذشته کشور ما با هجمه‌ها و مشکلاتی روبه‌رو شود.

رحیمی خاطر نشان کرد: قطعاً در ماه‌های آینده بسیاری از تحریم‌ها و آثار سوء آن شکسته می‌شود و کشور ما بالنده‌تر از همیشه در حوزه اقتصادی و علمی جز برترین‌های جهان می‌باشد.

این مسئول اضافه کرد: نتایج مثبت دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران نشان داد که استقامت ملت ایران غرب را به عقب‌نشینی از مواضع قبلی‌ خود وادار نموده است.

وی بیان کرد: در هر صورت این نتایج نشان می‌دهد که استقامت و پایداری ملت ایران و حضور گسترده آنان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه غرب را به عقب‌نشینی از مواضع قبلی خود مبنی بر تعلیق و تعطیلی بحث هسته‌ای ایران وادار کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه نمین رویکرد قبلی غرب را محروم کردن ایران اسلامی از فناوری هسته‌ای عنوان کرد و ادامه داد: با تدابیر و دستورات حکیمانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت ایران، کشور ما نه تنها تعلیق را نپذیرفت بلکه هم اکنون از 13 هزار دستگاه سانتریفیوژ و ده‌ها کیلوگرم اورانیوم غنی‌سازی شده برخوردار است.

رحیمی یادآور شد: بحث تحریم‌ها اگر چه آزاردهنده است اما نمی‌تواند ملت ایران را از رسیدن به خواسته‌هایش محروم سازد.

وی گفت: نتایج مذاکرات آلماتی ثابت نمود که هوشیاری، پایداری، بصیرت و استقامت مردم ایران بالاخره به قبولی حق هسته‌ای ایران از سوی غرب می‌انجامد و غرب هیچ وقت نمی‌تواند جلوی پیشرفت ما را بگیرد.

رحیمی همچنین فرا رسیدن هفته نیکوکاری را گرامی داشت و افزود: دستگیری از فقرا و نیازمندان جامعه را به سمت همدلی بیشتر سوق می‌دهد و نفاق و آثار دورویی را از بین می‌برد.

وی تصریح کرد: در آستانه عید نوروز در برگزاری جشن نیکوکاری باید مشارکت همه‌جانبه داشته باشیم و با دستگیری از نیازمندان در سر سفره سال جدید با آرامش بیشتر جشن‌های باستانی خودمان را برگزار کنیم.

انتهای پیام/62001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول