اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ملارد:

ایران خون شهدای هسته‌ای خود را پایمال نخواهد کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملارد گفت: دستاوردهای بزرگ هسته‌ای کشورمان مرهون درایت رهبری معظم انقلاب و ایثار و فداکاری جوانان ولایی ایران به ویژه شهدای هسته‌ای است و اجازه نمی‌دهیم خون آنها پایمال شود.

ایران خون شهدای هسته‌ای خود را پایمال نخواهد کرد

محمد قدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در  ملارد اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف انقلاب ملت ایران در بهمن 57، رسیدن به آزادی و استقلال بوده است.

وی تصریح کرد: در زمان حکومت رژیم طاغوت به دلیل سرسپرده بودن سران پهلوی، ایران اسلامی تحت سلطه غرب و شرق بود و حتی اجازه اعتراض به مستشاران آمریکایی و انگلیسی را نداشتند.

این فرمانده ارشد نظامی افزود: به همین دلیل مردم ما علیه حکومت دست‌نشانده طاغوت قیام کرده و به خواست‌های اصلی خود یعنی استقلال و آزادی دست یافتند.

قدیری با اشاره به پرونده هسته‌ای کشورمان بیان داشت: غربی‌ها ملت ما را هنوز به درستی نمی‌شناسند و تصور می‌کنند که مانند دوران گذشته، این مردم در برابر زورگویی آنها سر تعظیم فرود می‌آورد.

وی تاکید کرد: این در حالی است که همه دستاوردهای 3 دهه اخیر با ایثار و فداکاری ملت مومن و ولایی ایران و درایت رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی محقق شده است و این مردم اجازه تعرض و دست‌درازی به دستاوردهای خود را به احدی نخواهند داد.

فرمانده سپاه ناحیه ملارد با اشاره به در پیش بودن دور جدید مذاکرات ایران با 5 + 1 اظهار داشت: دستاوردهای بزرگ هسته‌ای کشورمان مرهون ایثار و فداکاری هزاران جوان برومند ایرانی است و در این راه تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ایران توسط تیم‌های ترور مورد حمایت غربی‌ها به شهادت رسیدند.

قدیری تاکید کرد: ایران اسلامی اجازه نمی‌دهد که خون شهدای هسته‌ای پایمال شود و به طور قطع در این دور از مذاکرات نیز اگر کشورهای طرف مذاکره با ایران دست از زورگویی و خواست‌های غیر منطقی و غیر قانونی برندارند، نمایندگان ایران به این درخواست‌ها پاسخ مثبت نخواهند داد.

وی در پایان گفت: دستیابی و بهره‌مندی از دانش هسته‌‌ای حق مسلم ملت ایران است و به احدی اجازه نخواهیم داد که این حق ما را نادیده بگیرد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول