اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

موفقیت‌های هسته‌ای کشورمان حاصل حضور مردم در صحنه‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار با اشاره به نتایج گفت‌وگوهای 5+1 و کشورمان در آلماتی گفت: موفقیت‌های هسته‌ای کشورمان حاصل حضور مردم در صحنه‌هاست.

موفقیت‌های هسته‌ای کشورمان حاصل حضور مردم در صحنه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به گفت‌وگوهای 5+1 و کشورمان در آلماتی اظهار داشت: همه نتایج حاصل شده در این گفت‌وگوهای حاصل حضور همه‌جانبه ملت ایران در صحنه‌هاست و باید قدردان این حضور باشیم.

وی افزود: ملت شجاع ایران با حضور در صحنه‌ها و به ویژه راهپیمایی بزرگ 22 بهمن سال‌جاری نشان دادند که هرگز دست از پشتیبانی نظام و انقلاب خود بر نمی‌دارند.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه ایران اسلامی تاکنون مستندات و دلایل خود را در راستای فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود ارائه کرده است، افزود: امیدواریم که طرف‌های گفت‌وگوکننده غربی نیز این موارد را در نظر داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت روز 14 اسفند ماه سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ادامه داد: کمیته امداد بهترین و امین‌ترین واسطه بین مردم و مسئولان است و در این راستا گام‌های خوبی برداشته است.

حجت‌الاسلام طهماسبی با اشاره به خدمات خوب کمیته امداد امام خمینی و حمایت این نهاد از نیازمندان و محرومان گفت: کمیته امداد امام خمینی تاکنون گام‌های مهمی در راستای زدودن فقر و محرومیت‌زدایی در کشور برداشته است.

وی در ادامه سخنان خود از مردم خیّر و نیکوکار ایران اسلامی خواست در هفته احسان و نیکوکاری به کمک محرومان و نیازمندان بشتابند و آنها را فراموش نکنند.

خطیب جمعه قیدار با اشاره به فرا رسیدن 15 اسفندماه روز درختکاری بر ضرورت حفظ و حراست از منابع طبیعی در کشور تاکید کرد.

وی افزود: احیای منابع طبیعی، حیات واقعی جامعه است و باید با حفظ و مراقبت از درختان و مراتع موجود نسبت به توسعه باغات و مراقبت از درختان و منابع طبیعی گام برداریم، چراکه منابع طبیعی نقش مهمی در راستای سلامتی انسان دارد.

انتهای پیام/2308/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول