اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 تا 16 اسفند ماه

نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: برای بیست‌ و سومین بار در کشور نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای ایران از 12 تا 16 اسفندماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور از شنبه 12 تا 16 اسفندماه امسال در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه تمامی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور توسط مرکز نمایشگاه‌های صنعت هسته‌ای ایران برگزار می‌شود.

دانشگاه فردوسی مشهد بیست‌ و سومین دانشگاهی است که در آن نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای ایران برگزار می‌شود و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد و سراسری و تمام دانشگاه‌های استان خراسان بزرگ حق حضور در این نمایشگاه را دارند.

این نمایشگاه 21 غرفه در سه بخش مختلف چرخه سوخت، نیروگاهی و کاربردهای جانبی صنعت هسته‌ای دارد که در تمام این غرفه‌ها مسئولی برای پاسخگویی به سئوالات بازدیدکنندگان حضور دارد.

ساعت بازدید برای علاقه‌مندان از این نمایشگاه 9 تا 12.30 و 13.30 تا پنج است.

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، شناسایی افراد نخبه و متخصص در دانشگاه‌ها که می‌توانند در زمینه انرژی هسته‌ای و صنایع وابسته به آن به سازمان انرژی هسته‌ای کشور کمک‌ کنند، می‌باشد تا بتوان از تخصص‌ آنها استفاده کرد.

با توجه به اینکه صنعت انرژی هسته‌ای در کشور ایران صنعت جدیدی است و نیاز مبرمی به متخصصان بومی در این صنعت دیده می‌شود تا کشور بتواند از ظرفیت‌های بالقوه خود در زمینه انرژی هسته‌ای استفاده کند برگزار چنین نمایشگاه‌هایی امری ضروری است و می‌تواند مساعدت‌کننده کشور در این زمینه باشد.

همچنین نشان دادن دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در زمینه انرژی هسته‌ای می‌تواند به نوعی غرور مردم را اغنا کرده و سبب مقاومت بیشتر آنها در زمینه تحریم‌های ایجاد شده برای محدود کردن استفاده از انرژی‌های صلح‌آمیز هسته‌ای شود.

انتهای پیام/70010/خ20‌/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول