اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت صومعه‌سرا:

ملت ایران تسلیم خروجی میز مذاکره هسته‌ای نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت صومعه‌سرا با بیان اینکه ملت ایران با ایستادگی و اتحاد جمعی 1+5را به زانو در آورده است، گفت: ملت ایران تسلیم خروجی میز مذاکره هسته‌ای نمی‌شود.

ملت ایران تسلیم خروجی میز مذاکره هسته‌ای نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام فرانوش اقدامی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به ضرورت تقوا در جوامع اسلامی، اظهار کرد: یاری و همراهی خداوند به مومنان در گرو رعایت اصل تقوا در بین آن ها است.

وی با بیان اینکه دست‌های یاری و همراهی خداوند با اهالی جوامع تقوا ماندگار است، تصریح کرد: تقوای الهی آدمی را از دروغ، تهمت و ریا دور می‌کند.

امام جمعه موقت صومعه‌سرا، بخشش و دین‌محوری را از عناصر مهم یاری خداوند به انسان‌های با تقوا دانست و افزود: بسیاری از انسان‌ها با دوری از تقوا تنها دین‌شناسی را به جای دین‌محوری در زندگی خود به‌کار می‌گیرند.

وی با تصریح بر اینکه روزگار آدمی تکرار تاریخ است، متذکر شد: انسان‌های متدین از گذشته و سرنوشت گذشتگان عبرت و درس بیاموزند و آن را در زندگی عملی خود به‌کار گیرند.

اقدامی به تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) با تشکیل نهاد مقدس کمیته امداد در صدد کمک و یاری مضاعف به نیازمندان و محرومان جامعه بودند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد نهادی مبارک و اثر گذار در راستای کاهش محرومیت‌ها و دغدغه نیازمندان است.

امام جمعه موقت صومعه‌سرا با اشاره به چهارشنبه آخر سال و تخلیه هیجانی برخی افراد در این شب، یادآور شد: والدین در شب چهارشنبه آخر سال بیشتر مراقب فرزندان خود باشند که خسارت‌های ناشی از بی‌تدبیری و بی‌احتیاطی‌ها جبران‌ناپذیر نیست.

وی درباره مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5، اذعان کرد: مذاکرات هسته‌ای ایران در آلماتی قزاقستان سرانجام با پیگیری‌های هشت ماهه به نتایج مثبتی رسیده است.

اقدامی با بیان اینکه ملت ایران با ایستادگی و اتحاد جمعی 1+5 را به زانو در آورده است، ادامه داد: دنیا شاهد باشد که به یقین خروجی میز این مذاکرات تسلیم شدن ملت ایران نخواهد بود.

وی اوج ایستادگی و پشتیبانی ملت از انقلاب اسلامی را در راهپیمایی 22 بهمن امسال دانست و متذکر شد: کشورهای مستکبر آرزوی تسلیم شدن ملت ایران را با خود به گور می‌برند.

خطیب موقت صومعه‌سرا با تصریح بر اینکه نفس مخالفت با انرژی هسته‌ای ایران و ایجاد تحریم‌های اقتصادی تنها بهانه کشورهای بیگانه علیه نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: آن ها خواستار انتقام‌جویی از ملت ایران به دلیل تشکیل انقلاب اسلامی و نابودی حیاط خلوت آمریکا در این کشور هستند.

وی اضافه کرد: ملت ایران با وجود سختی‌های اقتصادی در گریبان جامعه همچنان صبور و مجاهد ایستادگی می‌کنند و با زور مجبور به تسلیم نمی‌شود.

اقدامی با اشاره به سخنان اخیر رهبری در توصیه به سه قوا، یادآور شد: دولت و مسئولان نظام سخنان و فرمایش‌های رهبری را به جان فرا گیرند و با بی‌تدبیری کام ملت را تلخ نکنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید بیش از گذشته بصیر و متحد باشند، افزود: کسانی که با ولایت زاویه کرده و از زیر چتر رهبری بیرون روند، در نزد ملت منفور می‌شوند.

امام جمعه موقت صومعه‌سرا با اشاره به جنگ در حکومت‌های بحرین و سوریه و کشتار مردم بی‌گناه، بیان کرد: ملت بحرین و سوریه با تمام توان و قوا ایستادگی کنند که گشایش نزدیک است.

وی از آغاز نام‌نویسی حوزه علمیه خواهران صومعه‌سرا خبر داد و متذکر شد: خانواده‌ها فرزندان خود را نسبت به فراگیری و آشنایی با علوم دینی ترغیب کنند.

انتهای پیام/84003/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول