اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

پیشرفت‌های هسته‌ای کشور ناشی از مقاومت و ایستادگی مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: پیشرفت‌های هسته‌ای کشور در طول سال‌های اخیر ناشی از مقاومت و ایستادگی مردم برای دستیابی به این حق مسلم است.

پیشرفت‌های هسته‌ای کشور ناشی از مقاومت و ایستادگی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهرضا اظهار داشت: رعایت تقوا در شئونات مختلف زندگی از مهم‌ترین خصوصیات انسان‌های بزرگ محسوب می‌شود و توجه به نماز اول وقت به عنوان مهم‌ترین مصداق این موضوع مطرح است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در طول چند سال گذشته، همواره بر لزوم بازنگری در سیاست‌های اقتصادی کشور تاکید داشته‌اند و نام گذاری سال‌های اخیر از سوی ایشان نیز موید این موضوع است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه رعایت اعتدال و میانه روی جزو مهم‌ترین ملزومات حفظ سطح معیشت انسان در وضعیت مناسب است، گفت: اعمال تحریم اقتصادی از سوی دشمنان از مهم‌ترین مصادیق امتحان الهی است و برای موفقیت در این عرصه باید با افزایش سطح تولید، ارائه تسهیلات مناسب به تولیدکنندگان، اتخاذ سیاست‌های سازنده از سوی مسئولین برای حل مشکلات معیشتی مردم و هم اندیشی با اقتصاددانان مجرب برنامه ریزی کنیم.

وی با تشریح اهمیت حفظ و تقویت وحدت از سوی مسئولین در موقعیت کنونی کشور گفت: بنده وظیفه خود می‌دانم که از خبرگزاری فارس به لحاظ توجه به اهمیت نماز جمعه و از سوی دیگر تلاش برای حفظ وحدت بین مسئولین قدردانی کنم.

یعقوبی با اشاره به اینکه در فضای اقتصادی جامعه نباید زمینه برای زیاده‌خواهی عده‌ای از افراد فراهم شود، خاطرنشان کرد: اینکه به طور مثال عده‌ای برای کسب سود دست به عمل زشت و ناپسند احتکار می‌زنند، در حقیقت حرکت بر خلاف آرمان‌های شهدای والامقام است و از سوی دیگر تشدید بروز پدیده دریافت زیرمیزی از سوی برخی پزشکان که منجر به ایجاد مشکلات زیادی برای اقشار مختلف جامعه شده است از مهم‌ترین مسائلی است که ریشه کنی آنها نیازمند تعامل، حمایت و هم فکری مجموعه مسئولین دارد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن سال روز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) گفت: استان اصفهان به لحاظ مشارکت در صدقه جاریه رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است و این امر حاکی از منش والای مردم این استان دارد.

امام جمعه شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود حفظ محیط زیست را از مهم‌ترین وظایف انسان‌ها برشمرد و افزود: از اداره منابع طبیعی شهرستان شهرضا انتظار داریم در راستای ترویج فرهنگ درخت کاری و حفظ محیط زیست سیاست‌های لازم را اتخاذ و اجرایی کند.

وی یاد آور شد: پیشرفت‌های هسته‌ای کشور در طول سال‌های اخیر ناشی از مقاومت و ایستادگی مردم برای دستیابی به این حق مسلم است و ذلت و خواری آمریکا در جریان مذاکرات 1+5 گویای این حقیقت است.

انتهای پیام/63011/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول