اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بافت:

مشکل استکبار ساخت سلاح هسته‌ای نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بافت گفت: آنها دلیل مخالفتشان را با مسئله هسته‌ای ایران،‌ ساخت سلاح هسته‌ای بیان کرده‌اند، اما هیچ دلیل و مدرکی ندارند، حتی رهبری در فتوایی ساخت سلاح این نوع سلاح را حرام اعلام کردند.

مشکل استکبار ساخت سلاح هسته‌ای نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام محسن سنجری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: در تمام دنیا همیشه بی‌عدالتی بوده و هست و اگر دنیا را بدون بی‌عدالتی فرض کنیم، هیچ کس فقیر نیست و در میانمار مردم دسته‌جمعی از گرسنگی نمی‌مردند.

وی افزود: سخاوتمندی بسیار سفارش شده است و جای فرد سخاوتمند بهشت است، انسان سخاوتمند به دلیل اینکه می‌تواند دل افراد را شاد کند، خودش فرد شادی است و کم کم از بدی‌ها فاصله می‌گیرد.

سنجری با بیان اینکه عبادت بالفطره شیرین است، تصریح کرد: کسی که شیرینی عبادت را بچشد، هیچ‌گاه از عبادت دست بر نمی‌دارد و کسی که از عبادت دست بر ندارد، هاله‌ای از نور دور و اطرافش را می‌گیرد و او را نورانی می‌سازد.

وی بیان کرد:  اگر صدقه در راه خدا و فقط برای رضای خدا داده شود از طرف خدا پذیرفته می‌شود حتی اگر یک ریال باشد، 10 ریال صدقه برای خدا پذیرفتنی‌تر است از 50 میلیون صدقه با ریا،‌ خداوند شرط ثروتمند شدن را قناعت قرار داده‌اند.

سنجری در ابتدای خطبه دوم خاطر نشان کرد: در این هفته تشکیل بنیاد مستضعفین و جانبازان را داریم و یاد و خاطره جانبازان را گرامی می‌داریم و همچنین در این هفته تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) را داریم که به حق دردهای زیادی را از دوش خیلی از افراد کم بضاعت برمی‌دارند.

وی اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین اتفاق در هفته اخیر نشست 1+5 در آلماتی قزاقستان بود، باید بدانیم که از 10 سال پیش سران استکبار به ما توهین کردند، ادعاهای بی‌‌مورد کردند، اما ما از راه و مسیرمان هیچ زمانی دست بر نمی‌داریم.

سنجری ابراز داشت: استکبار تکلیفش نه با خودش مشخص است و نه با دیگر مردم جهان، آنها دلیل مخالفت خود را با مسئله هسته‌ای ایران،‌ ساخت سلاح هسته‌ای بیان کرده‌اند، حال آن که هیچ دلیل و مدرکی ندارند، حتی رهبری در فتوایی ساخت سلاح را حرام اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: این را بدانید که اگر دلیل مخالفت آنها با مسئله هسته‌ای ایران،‌ ساخت سلاح هسته‌ای بود، باید 300 کلاهک هسته‌ای رپیم صهیونیستی را می‌دیدند، آنها فقط با جمهوری اسلامی و عقاید با ارزش اسلامی در تمام جهان طرفدارانی دارند و روزبه‌روز به آنها افزوده می‌شود، حسد می‌ورزند.

سنجری بیان کرد: همانگونه که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرموده‌اند، ما با افرادی که منطق ندارند و منطقی فکر نمی‌کنند، مذاکره نمی‌کنیم، چرا که آنها می‌خواهند شکست را به ما تحمیل کنند، هر چه که از زمان تحریم‌ها بیشتر می‌گذرد، آنها بیشتر ناامید می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: دادن جایزه اسکار به فیلم آرگو که ضد ایرانی است، توسط زن رئیس جمهور آمریکا بسیار مضحک است، استکبار در فیلم‌های ضد ایرانی که ساخته است،‌ سعی در جا انداختن ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی در جهان دارد.

سنجری گفت: سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در حال به پایان رسیدن است و ما نباید در آخر سال دنبال کیف و کفش خارجی باشیم، اقتصاد مقاومتی در بین ما باید بیشتر خودش را نشان دهد.

انتهای پیام/80024/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول