اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گیلانغرب:

مذاکرات هسته‌ای حقانیت ایران را اثبات کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گیلانغرب گفت: مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 در آلماتی، حقانیت جمهوری اسلامی در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را اثبات کرد.

مذاکرات هسته‌ای حقانیت ایران را اثبات کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گیلانغرب، حجت‌الاسلام محمدطاها مهری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان گیلانغرب اظهار داشت: مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 به جهانیان فهماند که ملت ایران به‌هیچ وجه حاضر نیست از حقوق هسته‌ای خود دست بردارد.

مهری با اشاره به حقانیت جمهوری اسلامی بر استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای توسط ایران تاکید کرد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی از مذاکره بر اساس احترام متقابل و استدلال منطقی استقبال می‌کند و حاضر است برای اثبات قانونی بودن فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای روشنگری کند.

خطیب جمعه گیلانغرب با اشاره به 14 اسفند، سال‌روز تشکیل بنیاد مستضعفان و جانبازان و هفته درخت‌کاری و منابع طبیعی، خاطر نشان کرد: همه افراد جامعه باید به محیط زیست توجه داشته باشند.

مهری با تاکید بر احسان و نیکوکاری، تصریح کرد: افرادی که می‌توانند، باید با ایثار و فداکاری به دیگران کمک کنند تا مشکلات در جامعه کمتر شود.

انتهای پیام/2700/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول