اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

مذاکرات غرب با ایران پیرامون انرژی هسته‌ای هیچگاه منطقی نبوده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس گفت: اگر غرب منطقی بحث و مذاکرات پیرامون انرژی هسته‌ای را پیگیری می‌کرد و دست از زورگویی و زیاده‌خواهی برمی‌داشت،‌ مذاکرات هسته‌ای ایران با آنها تا به این اندازه طولانی نمی‌شد.

مذاکرات غرب با ایران پیرامون انرژی هسته‌ای هیچگاه منطقی نبوده است

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی یک دهه اخیر بارها ایران و غرب در مورد پرونده هسته‌ای کشورمان گفت‌وگو و رایزنی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این مدت با وجود همکاری‌های گسترده و بسیار زیاد ایران با ماموران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در طول تاریخ این نهاد بی‌سابقه بوده است، غربی‌ها دست از زورگویی و زیاده‌خواهی خود برنداشته‌اند.

* خواسته‌های غیر منطقی کشورهای زورگو موجب بن‌بست مذاکرات می‌شود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند مذاکرات ایران و 1+5  و همچنین نمایندگان برخی کشورهای غربی درباره پرونده هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: ما موضوع پنهان و غیرقابل حلی نداریم و بارها ماموران آژانس از تاسیسات هسته‌ای ما بازدید کرده‌اند.

کولیوند بیان داشت: بنابراین اگر غربی‌ها منطقی بحث و مذاکرات را پیگیری می‌کردند و دست از زورگویی و زیاده‌خواهی برمی‌داشتند،‌ مذاکرات هسته‌ای ایران با آنها تا به این اندازه طولانی و فرسایشی نمی‌شد.

وی تاکید کرد: کشورهای استکباری توقع دارند که ما حقوق هسته‌ای خود را زیر پا گذاشته و هر آنچه می‌گویند، اطاعت کنیم.

این نماینده مجلس افزود: طبیعی است که ملت ولایی ایران اسلامی این زورگویی و رفتار غیرمنطقی را تحمل نکرده و بر سر حقوق مسلم خود ایستادگی خواهند کرد.

کولیوند گفت: انقلاب اسلامی و آسایش و امنیتی که امروز از آن بهره‌ می‌بریم، ثمره خون هزاران شهید است و مردم ما همچنان راه شهدا و امام شهیدان را با قدرت ادامه داده و‌‌‌ اجازه نمی‌دهند که قدرت‌های استکباری آنها را از حقوق مسلم خود محروم سازند.

انتهای پیام/2302/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول