اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

ایران اسلامی در شرایط تحریم به انرژی هسته‌ای دست یافت

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: ایران اسلامی در شرایط تحریم‌ اقتصادی دشمنان نظام پیشرفت کرده و به انرژی هسته‌ای دست یافته است.

ایران اسلامی در شرایط تحریم به انرژی هسته‌ای دست یافت

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برگزاری اجلاس 5+1 در روزهای آینده، اظهار داشت: با وجود تحریم اقتصادی کشورمان از طرف سران کشورهای غربی و وجود انواع مشکلات داخلی، ایران اسلامی روز‌به‌روز پیشرفت کرده و فناوری انرژی هسته‌ای را با وجود مخالفت و مقاومت ابرقدرت‌های جهان به دست آورده است و از آن حراست می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت ما برای رسیدن به نقطه کنونی شهید داده‌اند، ادامه داد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اینکه مسیر پیشرفت کشورمان را مسدود کنند به حذف فیزیکی دانشمندان ما دست زده‌اند، اما دانشجویان و جوانان فرهیخته اجازه نمی‌دهند که جای نخبگان علمی خالی بماند؛ بلکه با همان ایمان و تعهد، آنها راهشان را با اقتدار ادامه می‌دهند.

امام جمعه شاهین‌دژ به عبور ملت از تحریم‌های سنگین آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: تحریم‌ها و فشارهای مختلف روز‌به‌روز علیه ملت ما تشدید پیدا می‌کند، چراکه به طور جدی این هدف را دنبال می‌کنند که ملت ما در مقابل خواسته‌های آنها عقب‌نشینی کرده و از این تکنولوژی نوین بهره‌برداری نکنند، اما این قبیل تصورها خیال باطلی بیش نیست.

باقری با اشاره به اینکه کشور ما به دلیل رشد و بالندگی نه ‌تنها در جهان اسلام، بلکه در سراسر دنیا به الگوی بی‌بدیل تبدیل شده است، تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی، صنعتی، پزشکی کشورمان در سایه اسلام تحقق پیدا کرده است، به طوری که از این رهگذر به ظرفیت‌های نهفته در این آئین آسمانی پی برده و به آن گرایش قابل توجهی پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ملت ما در طول 34 سال گذشته به ایادی استکبار جهانی «نه» قاطع گفته‌اند، عنوان کرد: ملت ما وصایای امام خمینی(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دادند و در خط مشی ایشان قرار گرفته‌اند تا اینکه امروز در سطح جهان افتخار آفریده و به عزت و کرامت شایسته خود دست پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام /61002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول