اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس:

هیچ مدرکی درباره تخطی ایران در موضوع انرژی هسته‌ای وجود ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس گفت: غربی‌ها هیچ مدرکی درباره تخطی ایران از مقررات بین‌المللی انرژی هسته‌ای ندارند و ایران باید در این مذاکرات همچون همیشه بر مطالبات خود پا ‌فشاری کند.

هیچ مدرکی درباره تخطی ایران در موضوع انرژی هسته‌ای وجود ندارد

محمد علی اسفنانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تاکنون غربی‌ها هیچ مستندی دال بر تخطی ایران از مقررات بین‌المللی درباره استفاده انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای پیدا نکرده‌اند و تأخیر در برگزاری اجلاس 1+5 نیز هیچ ارتباطی با ایران نداشت.

وی ادامه داد: با توجه به این نکته و اینکه استفاده از مزایای انرژی هسته‌ای حقی است که تمام کشورها می‌توانند از آن بهره ببرند ایران باید از موضع قدرت در مذاکرات وارد شده و بر مطالبات خود پا ‌فشاری کند.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست نولان سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره مذاکرات جنبی با ایران در حاشیه 1+5 تصریح کرد: این تقاضا چیز جدیدی نیست و سال‌هاست آنها این مسئله را عنوان می‌کنند بدون اینکه مقدمات لازم برای یک مذاکره عادلانه را فراهم آورند.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند پیش کشیدن مذاکره یک بازی سیاسی بیش نیست و تا زمانی که دولت استعماری آمریکا مواضع خصمانه خود را تغییر ندهند ایران پای میز مذاکره با این دولت نمی‌نشیند.

انتهای پیام/63008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول