اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ووشو قهرمانی کشور

ووشوکار قزوینی به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: ووشوکار شایسته قزوینی با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور جواز حضور در اردوی تیم ملی کشورمان را کسب کرد.

ووشوکار قزوینی به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌‌های ووشو قهرمانی بزرگسالان کشور در حالی با حضور 290 ورزشکار از 31 استان کشور به مدت دو روز در ورزشگاه شهید معتمدی تهران برگزار شد که رضا سبحانی ووشوکار شایسته وزن 56- کیلوگرم استان قزوین موفق شد در این رقابت‌ها علی‌رغم شایستگی پس از نماینده گیلان سکوی نایب قهرمانی را از آن خود کند و جواز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

سبحانی که سابقه حضور در تیم ملی ووشوی کشورمان را در سال‌های اخیر در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است در این مسابقات پس از سید جمال موسوی ووشوکار گیلانی عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و فرود مظفری از همدان و جابر دلاوری هم از تیم کرمان به طور مشترک عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آوردند.

تیم ووشو این استان که با ترکیب هشت ووشوکار در رقابت‌های قهرمانی ووشو بزرگسالان کشور گام گذاشته بود در حالی به تک عنوان نایب قهرمانی رضا سبحانی بسنده کرد که دیگر ورزشکاران قزوینی حاضر در این رقابت‌ها نتوانستند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند.

حضور سید علی حسینی، سجاد اسدی، بهزاد گنجی و رضا گل‌باغی در اوزان 60-، 65-، 75- و 90- کیلوگرم بخش ساندا و شاهین باجلان، رضا گل‌محمدی و محمد ناجی در بخش تالو نشان داد که به نوعی ووشوکاران استان قزوین در این رقابت‌ها نتوانستند فروغ قابل توجهی را از خود در جریان رقابت‌‌های ووشوی قهرمانی کشور به نمایش بگذارند.

گرچه به گفته رئیس هیئت ووشوی استان قزوین تلاش این هیئت ورزشی در راستای سیاست‌گذاری روی جوانان و نوجوانان این رشته ورزشی در سال‌های اخیر در سطح این استان بوده است که البته این حرف هم با توجه به حضور موفق ووشوکاران جوان قزوینی در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور چندان هم بی‌راه نبوده است.

ووشوکاران جوان استان قزوین هفته گذشته در جریان رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان کشور موفق شدند در بخش تالو و ساندا پنج نشان رنگارنگ را کسب کنند که همین امر موجب شد چهار ووشوکار ارزشمند رده سنی جوانان این استان به اردوی انتخابی تیم ملی راه پیدا کنند تا شانس خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که مرداد ماه سال آینده در شهر مانیل فیلیپین برگزار می‌شود، محک بزنند.

محمدرضا قارایی ووشوکار شایسته قزوینی در جریان رقابت‌های تیم ملی ووشو جوانان کشور و در بخش تالو و در فرم‌های نن‌دائو و نان‌چوان دو مدال با ارزش طلا و برنز را برگردن آویخت.

در وزن 52- کیلوگرم بخش ساندا نیز مهدی محمدی ووشوکار تیم ووشوی جوانان قزوین موفق شد بالاتر از نماینده مازندران عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

اما درخشش ووشوکاران قزوینی هم به همین جا ختم نشد به طوری که در وزن 75- کیلوگرم علی بغدادی پس از نماینده گلستان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و میلاد چگینی هم از قزوین موفق شد سکوی سومی وزن 65- کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام/77004/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول