اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشوی کرمان مطرح کرد

مشکلات فراوان مالی تیم ووشوی کرمان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو استان کرمان گفت: تیم ووشوی کرمان با وجود شایستگی‌های فراوان در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر کشور نتوانست، نتایج خوب و رضایت‌بخشی کسب کند و مشکلات مالی فراوانی برای این تیم ایجاد شد.

مشکلات فراوان مالی تیم ووشوی کرمان

علی سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: اردوی آماده‌سازی تیم‌های مردان و زنان ووشوی کرمان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان هم‌اکنون در محل خانه ووشوی استان در حال برگزاری است.

وی هدف از برگزاری این اردو را انتخاب تیم‌های مردان و زنان استان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی کشور عنوان کرد و افزود: مسابقات ووشوی قهرمانی کشور طی روزهای اول تا 15 اسفند ماه به میزبانی استان‌های تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

سالاری خاطرنشان کرد: در این اردو سه شرکت‌کننده مرد و دو شرکت‌کننده زن از هر وزن حضور دارند و با برگزاری یک دوره مسابقات انتخابی درون اردویی تیم استان برای حضور در این رقابت‌ها مشخص می‌شود.

وی عنوان کرد: تیم ووشو استان کرمان در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر کشور نتوانست، نتایج خوبی کسب کند، ووشوکاران ما با وجود شایستگی‌های فراوانی که داشتند در این رقابت‌ها نتایج خوب و رضایت‌بخشی کسب نکردند در این بین مشکلات مالی فراوانی برای این تیم ایجاد شد.

سالاری تصریح کرد: حامی تیم نیمی از هزینه‌های تیم را پرداخت نکرد به طوری که تاثیرگذاری منفی این رویه در نتایج تیم مشهود و قابل لمس بود.

دبیر هیئت ووشوی استان کرمان عنوان کرد: صداقت یک اصل مهم در ورزش است در دوران حضور سید نصرالله گنجعلیخانی به عنوان مدیرعامل باشگاه مس، وی وعده حمایت مطلوبی را از ووشوی استان کرمان و تیم‌های لیگ برتری ما داده بود، اما با توجه به حضور فردی غیربومی در این باشگاه به عنوان مدیرعامل، وی با وجود طی برخی مراحل اداری توسط مسئولان قبلی باشگاه به منظور حمایت باشگاه مس از رشته ووشو در کرمان از این اقدام سر باز زد.

سالاری عنوان کرد: در لیگ برتر ووشوی کشور تیم‌هایی پون‌پرشین تهران، تاکسیرانی، نفت، سپاهان و ... با حمایت از سوی اسپانسرهای معتبری حضور یافتند، اما استان کرمان با توجه به استعدادهای فراوان در این رشته و سابقه کسب دو عنوان سومی کشور در لیگ برتر با اسپانسری شهرداری چترود در مسابقات حاضر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مسئله نوعی کج‌سلیقگی در مدیریت ورزش محسوب می‌شود، این استان در همه رشته‌های ورزشی از استعداد و توانمندی برخوردار است و فوتبال تنها رشته ورزشی بر روی این کره خاکی نیست.

سالاری عنوان کرد: اشخاص و افرادی که با اتکا به هر پشتوانه‌ای کرسی‌های مدیریتی را تصاحب می‌کنند باید بیش از پیش به توسعه و حمایت خود بر رشته‌های ورزشی توجه کنند، زیرا باشگاهی چون صنعت مس از پشتوانه و اعتبار مالی خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/80011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول