اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دومین اردوی آمادگی ووشو‌کاران کردستان

ووشو‌کاران کردستانی آماده حضور در انتخابی تیم‌ملی می‌شوند

خبرگزاری فارس: دومین مرحله اردوی آمادگی ووشوکاران مرد کردستانی برای آشنایی با آخرین فنون و اعزام به رقابت‌های انتخابی تیم ملی در سنندج برگزار شد.

ووشو‌کاران کردستانی آماده حضور در انتخابی تیم‌ملی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این اردو که روز گذشته و به مدت یک روز در سالن هیئت ووشوی کردستان در مجموعه ورزشی استقلال سنندج انجام شد 30 نفر از ورزشکاران این رشته حضور داشتند.

این اردو در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان بخش ساندا و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در بخش تالو و با شرکت نفراتی از شهرستان‌های سنندج، بیجار، دیواندره و قروه برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این دوره زیر نظر امید محمدی داور بین‌المللی ووشو بخش ساندا با آخرین فنون درگیری و علم مبارزه در این رشته ورزشی آشنا شدند.

نفرات برتر اردوهای آینده برای اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی که اسفند ماه سال‌جاری در تهران برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

گفتنی است نخستین اردوی آمادگی تیم منتخب بانوان استان نیز به مدت یک‌روز و با حضور بیش از 20 ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در بخش ساندا و با حضور شهرستان‌های سنندج، کامیاران، دیواندره و قروه تشکیل شد.

نفرات حاضر در این اردو زیر نظر مهسا اسدی داور مسابقات تیم‌ملی و لیگ‌کشوری ووشو با آخرین فنون‌درگیری و علم‌مبارزه آشنا شدند.

خاطر نشان می‌شود نفرات برتر اردوهای انتخابی آینده به مسابقات انتخابی تیم ملی که اسفند‌ماه جاری در اصفهان برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/79008/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول