اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان زنجان خبر داد

افزایش تعداد مراکز آموزشی همکار سازمان ملی استاندارد در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد استان زنجان از افزایش تعداد مراکز آموزشی همکار سازمان ملی استاندارد در استان زنجان خبر داد.

افزایش تعداد مراکز آموزشی همکار سازمان ملی استاندارد در زنجان

داود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به دنبال اجرای سیاست‌های سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر واگذاری خدمت به بخش خصوصی، یک مرکز آموزشی در استان زنجان موفق به أخذ تأییدیه آموزشی شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، مرکز آموزشی «مجریان توسعه ایرانیان» مستقر در زنجان پس اجرای دستورالعمل‌های مربوط و احراز شرایط لازم موفق به أخذ تأییدیه آموزشی سازمان ملی استاندارد به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت کیفیت در منطقه پنج کشور شد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان تصریح کرد: پس از تأیید مرکز آموزشی فوق، تعداد مراکز آموزشی همکار دارای گواهینامه تأیید صلاحیت سازمان ملی استاندارد در استان زنجان به شش مرکز آموزشی افزایش یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر اقدامات انجام شده توسط اداره کل استاندارد استان زنجان تا پایان بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت: در راستای کنترل بازار مصنوعات طلا و جواهر استان زنجان و به منظور جلوگیری از عرضه مصنوعات و سکه‌های طلای غیر استاندارد تعدادی از سکه‌های طلا در استان زنجان برش داده شده است.

کارگرزاده تصریح کرد: مسئولان اداره کل استاندارد استان زنجان پس از بازرسی تمامی مراکز عرضه‌کننده همه مصنوعات غیراستاندارد این مراکز را جمع‌آوری و برش دادند.

وی خاطرنشان کرد: با برآورد صورت گرفته تا پایان دی‌ماه امسال، 78 مورد بازرسی از مراکز عرضه مصنوعات در زنجان انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان همچنین تعداد بازرسی‌های انجام شده از واحدهای عرضه مصنوعات در شهرستان ابهر را 16 مورد اعلام کرد و گفت: از مراکز فعال شهرستان قیدار نیز 15 مورد بازرسی در این زمینه به عمل آمده است.

انتهای پیام/73005/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول