اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان:

آمادگی لازم برای مواجهه با بحران‏های مختلف در زنجان فراهم شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به بحران‏های مختلف در سطح شهرستان زنجان گفت: آمادگی لازم برای مواجهه با بحران‏های مختلف در زنجان فراهم شده است.

آمادگی لازم برای مواجهه با بحران‏های مختلف در زنجان فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد‏رضا براتی بعدازظهر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان زنجان، اظهار کرد: هماهنگی‏های لازم برای مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی در شهرستان زنجان فراهم شده است.

وی به همکاری دستگاه‏های اجرایی شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: بدون تعامل و همکاری مسئولین اجرایی در شهرستان موفقیتی حاصل نخواهد شد.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان ملاک ارزیابی عملکرد دستگاه‏های شهرستان زنجان را رضایت‏مندی شهروندان عنوان کرد و گفت: رضایت مردم دارای اهمیت بسیاری است.

وی با بیان اینکه دستگاه‏های اجرایی عملکرد قابل قبولی در ستاد مدیریت بحران شهرستان زنجان داشته‏اند، افزود: در جلسات مختلف گزارش‏های متعددی ارائه شده است.

* رسانه‏های استان اخبار مورد نیاز مردم را به خوبی انعکاس داده‏اند

براتی انتقال اقدامات انجام شده به مردم را دارای اهمیت دانست و یادآور شد: رسانه‏های استان زنجان اطلاعات و اخبار مورد نیاز مردم را به خوبی انعکاس داده‏اند.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به عملکرد ستاد مدیریت بحران، خاطرنشان کرد: دستگاه‏های اجرایی شهرستان زنجان عملکرد مناسبی در عملیات امداد و نجات داشته‏اند.

وی با بیان اینکه دستگاه‏های شهرستان در اکثر مانورهای مدیریت بحران حضور فعال داشته‏اند، گفت: خوشبختانه دستگاه‏های اجرایی شهرستان زنجان در اکثر حوادث و بلایای طبیعی حضور فعال دارند. 

براتی با تاکید بر آمادگی لازم برای مواجهه با بلایای طبیعی، اظهار داشت: همواره باید نسبت به اتفاق افتادن بلایای طبیعی هوشیار بود.

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان به حوادث جاده‌ای در استان اشاره کرد و گفت: عملکرد مناسبی در کاهش تلفات جاده‏ای در استان شاهد هستیم.

 

وی با اشاره به آمار تلفات جاده در استان زنجان، خاطرنشان کرد: در 10 ماهه نخست سال‌جاری آمار تلفات جاده‏ای استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند کاهشی داشته است. 

براتی با بیان اینکه در 10 ماهه سال گذشته تعداد تلفات جاده‌ای استان 307 نفر بوده است، افزود: این آمار در سال‌جاری به 290 نفر کاهش یافته است.

*کاهش 17 نفری تلفات جاده‏ای استان زنجان   

معاون برنامه‏ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان کاهش 17 نفر در آمار تلفات جاده‏ای استان زنجان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: این آمار کاهشی نشان از تلاش دستگاه‏های اجرایی است.

وی فعالیت مستمر برای ادامه این روند کاهشی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: کار برای ادامه و تثبیت روند کاهشی آمار بسیار زیاد است.

براتی به فرهنگ رانندگی در جاده‏های استان اشاره کرد و گفت: باید نسبت به فرهنگ‏سازی رانندگی در جاده‏های استان تلاش بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام /73002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول