اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز درختکاری

30 هزار نهال در زنجان توزیع و کاشته می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان از توزیع و کاشت 30 هزار نهال به مناسبت روز درختکاری در زنجان خبر داد.

30 هزار نهال در زنجان توزیع و کاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی‌یگانه ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه 15 اسفند روز درختکاری نزدیک است، اظهار داشت: زمان جلسه هفته آینده شورا باید برای جلوگیری از همزمانی آن با این روز تغییر یابد.

وی از برنامه شهرداری زنجان برای توزیع 20 هزار نهال در بین مردم خبر داد و افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به شهرداری این نهال‌ها را تحویل گرفته و اقدام به کاشت آن کنند.

شهردار زنجان اضافه کرد: شهرداری اقدام به کاشت 10 هزار نهال در روز درختکاری خواهد کرد.

*برنامه روز درختکاری در مصلی برگزار می‌شود

وی از اجرای برنامه به مناسبت روز درختکاری با حضور مسئولان استان زنجان خبر داد و گفت: این برنامه در مصلی زنجان برگزار می‌شود.

یگانه تقدیر شهروندان نمونه در امر کاشت و نگهداری از درختان و گیاهان را از برنامه‌های روز درختکاری عنوان کرد و گفت: 2 هزار کتاب در این مورد در بین مردم توزیع می‌شود.

وی به حضور کارشناسان در مدارس به مناسبت روز درختکاری اشاره و تصریح کرد: آنها در این روز اقدام به آموزش در مورد لزوم وجود درخت و گیاهان در زندگی و نحوه نگهداری آنها خواهند کرد.

*برگزاری سومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری

شهردار زنجان به برگزاری سومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: در آستانه سال نو، شهرداری در هشت نقطه شهر سفره هفت‌سین پهن می‌کند.

وی میدان‌های بسیج، انقلاب، آزادی، بلوار کارمندان، ولی‌عصر و سپاه را از جمله مناطقی اعلام کرد که سفره هفت‌سین در آنها پهن می‌شود.

یگانه به برگزاری برنامه‌های شاد فرهنگی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در 10 روز و همراه با برنامه‌های نمایشی خواهد بود.

وی از آماده‌سازی شهر زنجان برای ورود به سال جدید خبر داد و افزود: در این راستا جداول رنگ‌‌آمیزی شده و المان‌های خاصی در اقصی نقاط شهر نصب شده و می‌شود.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول