اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خبر داد

تحقق 63.35 درصد مصوبات سفر هیئت دولت به زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: در مجموع 63.35 درصد مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان تحقق یافته است.

تحقق 63.35 درصد مصوبات سفر هیئت دولت به زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی در آخرین جلسه پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان، اظهار کرد: 67 پروژه سفر هیئت دولت به استان زنجان با اعتبارات استانی انتخاب و تامین اعتبار شده است.

وی با بیان اینکه 90 پروژه از مصوبات سفر هیئت دولت به زنجان از محل اعتبارات استانی و ملی در استان اجرا می‌شود، افزود: 207 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

*اختصاص 67 میلیارد تومان به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اختصاص 67 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی سفر هیئت دولت به استان زنجان در سال‌جاری خاطرنشان کرد: با اختصاص این اعتبارات پروژه‌های این سفر اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع 650 مصوبه هیئت دولت در استان زنجان به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: 269 مصوبه محقق شده است.

عباسی با بیان اینکه 170 مصوبه مشکل‌دار در دست اجراست، افزود: 42 مصوبه نیز محقق نشده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 63.35 درصد مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان تحقق یافته است، افزود: مصوبات دور نخست این سفر 95.85 درصد اجرایی شده است.

*تحقق 67.78 درصدی مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به زنجان

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از تحقق 67.78 درصدی مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان زنجان خبر داد و افزود: 55.38 درصد مصوبات دور سوم نیز محقق شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان ابهر 5 هزار و 526 میلیارد ریال تعهد انجام مصوبات است، افزود: تاکنون 787 میلیارد ریال محقق شده است.

عباسی با اشاره به اینکه در شهرستان ایجرود 5 هزار و 548 میلیارد ریال میزان تعهد است، افزود: تاکنون هزار و 563 میلیارد ریال تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه در شهرستان خدابنده 8 هزار و 770 میلیارد ریال مصوب شده است، افزود: تاکنون هزار و 540 میلیارد ریال تحقق یافته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از تحقق 191 میلیارد ریالی اعتبارات مصوب پروژه‌های شهرستان خرم‌دره خبر داد و افزود: 781 میلیارد ریال تعهد اعتبارات برای این شهرستان است.

وی با بیان اینکه در شهرستان زنجان 47 هزار و 355 میلیارد ریال مصوب شده است، افزود: تاکنون 7 هزار و 702 میلیارد ریال تحقق یافته است.

عباسی با اشاره به اینکه در شهرستان طارم 3 هزار و 171 میلیارد ریال مصوب شده است، افزود: تاکنون 984 میلیارد ریال تحقق یافته است.

وی از تحقق 495 میلیارد ریالی مصوبات شهرستان ماهنشان خبر داد و افزود: میزان اعتبارات مصوب این شهرستان 3 هزار و 169 میلیارد ریال است.

*اعتبار 92 هزار میلیارد ریالی سفر هیئت دولت به زنجان

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه در مجموع 92 هزار و 319 میلیارد ریال مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان است، خاطرنشان کرد: از این میزان 14 هزار و 110 میلیارد ریال محقق شده است.

انتهای پیام/73003/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول