اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

درخشش دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره سراسری فناوری ارتباطات

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از درخشش دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره سراسری فناوری ارتباطات خبر داد.

درخشش دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره سراسری فناوری ارتباطات

احمد مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جشنواره سراسری فناوری ارتباطات با هدف تجمیع تمام فعالیت‌های فناوری‌های قابل ارائه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال به همت فرهنگیان و دانش‌آموزان استان زنجان 6 هزار و 265 اثر به جشنواره سراسری فناوری ارتباطات ارسال شد.

سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره در سه محور نمایشگاه، کارگاه آموزشی و مسابقه برگزار می‌شود، افزود: پویانمایی، گرافیک، ایروکاپ، تارنما و تولید محتوای الکترونیکی از جمله بخش‌های مختلف این جشنواره است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره فرهنگیان استان زنجان رتبه اول کشوری را در تعداد اثرهای ارسال شده کسب کردند، خاطرنشان کرد: کسب رتبه دوم کشوری در بخش مشترک دانش‌آموزان و فرهنگیان و همچنین کسب عنوان چهارم در بخش دانش‌آموزان از جمله افتخارات آموزش و پرورش استان زنجان در این جشنواره است.

مجتهدی در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام 5 هزار دانش‌آموز زنجانی به اردوهای راهیان نور در بهمن ماه سال‌جاری اشاره کرد و گفت: امسال به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان و با فعالیت مطلوب دانش‌آموزان اجرایی شد.

وی تصریح کرد: در قالب این کاروان‌ها 2 هزار و 208 دانش‌آموز پسر و 3 هزار و 300 دانش‌آموز دختر پایه دوم دبیرستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در دهه فجر گفت: اجرای سرود دانش‌آموزی هزار و 357 نفری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت این دهه اجرایی شده است.

وی همچنین با اشاره به تشکیل کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان به مناسبت این ایام افزود: رونمایی از گروه سرود فرهنگیان که متشکل از فرهنگیان خانم و آقا بود، نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر اجرا شد.

مجتهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای مراسم گلبانگ و نواخته شدن زنگ انقلاب در استان افزود: این برنامه نیز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان اجرایی شد.

وی همچنین به برگزاری مراسم جنگ انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز با حضور 11 هزار دانش‌آموز زنجانی همراه بود.

انتهای پیام/73005/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول