اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه:

مردم با حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بشرویه گفت: مردم با حضور هر چه باشکوه‌تر خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمنان نظام را مأیوس کنند.

مردم با حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی حدادیان صبح امروز در جمع مسئولان بشرویه اظهار داشت: یکی از رویدادهای بسیار با ارزش و قیمتی که از اخلاق و اعتقاد و ایمان مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و احترام گذاشتن به امر عظمای ولایت بود.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، موجبات یأس و سرافکندگی دشمنان نظام را بیش‌تر از گذشته کرد.

*مردم در 22 بهمن به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند

امام جمعه موقت بشرویه ادامه داد: مردم شریف ایران با بصیرت و هوشیاری کامل در راهپیمایی 22 بهمن به صحنه آمدند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و روی دشمنان نظام را سیاه کردند.

حدادیان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بی‌اعتباری تحریم‌های دشمنان نظام را ثابت کرد، گفت: تحریم‌های نظام سلطه هیچ‌گونه تأثیری در وحدت، انسجام و پایداری ملت ایران نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: مردم ایران بعد از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که هم‌چون روزهای نخست انقلاب در مقابل دشمنان نظام ایستاده و مطیع ولی‌امر مسلمین جهان هستند.

*مردم در 12 اسفندماه داغ‌تر از 22 بهمن حضور پیدا خواهند کرد

امام جمعه موقت بشرویه با اشاره به اینکه ملت ایران در 12 اسفندماه در کنار صندوق‌های رأی داغ‌تر از 22 بهمن حضور پیدا خواهند کرد، اظهار داشت: امید است مردم با حضور هرچه باشکوه‌تر خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمنان نظام را مأیوس کنند.

حدادیان یادآور شد: انتظار این است مردم در کنار صندوق‌های رأی حضور گسترده و فراگیری داشته باشند.

*علماء و روحانیون مرزبانان کشور هستند

وی با اشاره به روز نخست اسفندماه به روز روحانیت افزود: علماء و روحانیون در هر نهضت و انقلاب دینی پیش‌قدم بوده و بدون شک علماء و روحانیون مرزبانان کشور هستند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول