اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بشرویه:

رابطه آمریکا با دیگر کشورها رابطه گرگ و میش است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بشرویه گفت: رابطه آمریکا با دیگر کشورها رابطه گرگ و میش است.

رابطه آمریکا با دیگر کشورها رابطه گرگ و میش است

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر حدادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: آمریکا همواره درصدد تامین منافع خویش بوده و رابطه‌ای که با هر قوم و ملت برقرار می‌کند رابطه گرگ و میش است.

وی ادامه داد: آمریکا نسبت به کشورهای ضعیف حکم گرگ را دارد و همان گونه که گرگ درنده است  و حیوان را طعمه خود قرار می‌دهد آمریکا نیز همچون گرگی منافع خویش را در نظر دارد و خدمتی که به ظاهر انجام می‌دهد در پشت پرده، نیت چپاول‌گری و استعمار و سلطه بر کشورها را دارد.

حدادیان با اشاره به 20 فروردین ماه که مصادف با سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا و موضع‌گیری حضرت امام (ره) افزود: آمریکا در زمان ریاست جمهوری کارتر قطع رابطه سیاسی خود را با ایران اعلام کرد که حضرت امام (ره) با تیز‌بینی و درایت این اقدام آمریکا را به این منزله تعبیر کرد که اگر در تمام عمر، رئیس‌جمهور آمریکا یک حرف درست زده باشد و به نفع مردم مظلوم باشد همین است.

وی تصریح کرد: آمریکا و ایادی استکبار با هر کشوری که رابطه برقرار کردند به انواع گوناگون و از ‌راه‌های مختلف سعی بر زمینه‌سازی سلطه بر آن ملت داشته‌اند تا سرمایه آن مملکت را به یغما ببرند و این قطع رابطه سیاسی آمریکا به فرموده امام (ره) به معنای قطع امید از ایران است.

امام جمعه موقت بشرویه اذعان کرد: این قطع رابطه تا بدان جایی رسید که آمریکا دریافت که در ایران و دیگر کشورهای اسلامی جایی ندارد و همه راه‌ها بسته شده و منافعش در خطر است و نمی‌تواند همچون گذشته یکه‌تاز باشد.

وی با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته بر ایران افزود: در طول پیروزی انقلاب ما شاهد این قضیه بودیم که هر وقت مورد تحریم بیگانگان قرار گرفتیم رشد و شکوفایی بیشتر شده و استعدادهای نهفته جوانان به ظهور رسیده است و همه این تحریم‌ها به نفع ملت ما تمام شده است.

حدادیان ادامه داد: امروزه نیز آمریکا با مطرح کردن تحریم نفتی علیه ایران خود شاهد این آسیب‌های این حرکت حساب نشده قرار گرفت که در نهایت این اقدام منجر به عقب نشینی آمریکا در این عرصه شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول