اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد قزوین خبر داد

افزایش 20 درصد تعداد پایگاه‌های کمک‌های مردمی در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از افزایش 20 درصدی تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در این استان خبر داد.

افزایش 20 درصد تعداد پایگاه‌های کمک‌های مردمی در قزوین

هدایت‌الله صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امسال به مناسبت هفته نیکوکاری و احسان تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین امسال یک هزار و 570 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی را در جشن عاطفه‌ها در این استان دایر می‌کند، متذکر شد: از این آمار 890 پایگاه در مدارس و مابقی در داخل استان قزوین راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با بیان اینکه بیش از یک هزار و 300 پایگاه‌ جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سال گذشته برپا شده بود، اذعان داشت: مسئولان مربوطه در این پایگاه‌ها کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و افراد نیکوکار را جمع‌آوری می‌کردند.

وی ابراز داشت: اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری جشن عاطفه‌ها را در روزهای 16، 17 و 18 اسفند ماه سال جاری با شعار همت مردمی و سلامت توانمندی خانواده‌های نیازمند در این استان برگزار می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: جشن عاطفه‌ها در روزهای چهارشنبه 16 اسفند ماه در مدارس، پنج شنبه 17 اسفند در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خیابان‌ها و جمعه 18 اسفند در مصلاهای نماز جمعه استان قزوین با هدف کمک به محرومان و مستضعفان جامعه در شب عید برگزار می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در اواخر پایانی سال جاری در استان‌ها برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این جشن افراد نیکوکار و خیران به محرومان و مستضعفان جامعه کمک‌های نقدی و غیرنقدی اهدا می‌کنند.

صفری با اشاره به اینکه آحاد جامعه هر ساله به مناسبت عید نوروز کالاهای اساسی و ضروری خودشان را خریداری و تأمین می‌کنند، اظهار داشت: در این ایام اقشار ضعیف و کم درآمد به ویژه مستضعفان در جامعه توان خرید کالاهای ضروری شب عید را ندارند که در این راستا کمیته امداد امام خمینی (ره) جشن عاطفه‌ها را با هدف کمک به این محرومان برپا کرده است.

این مسئول اذعان داشت: جشن عاطفه‌ها فرصت خوبی برای افراد نیکوکار و خیران است تا آنان با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به اقشار ضعیف و کم‌ درآمد جامعه به ویژه مستضعفان رضایت خداوند را کسب کنند و همچنین با انجام این امر شادی و خوشحالی محرومان را در شب عید فراهم کنند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول