اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی جوانان دوچرخه‌سواری اصفهان:

هزینه یک بازیکن نیمکت‌نشین فوتبال را به دوچرخه سواری بدهند / باشگاه‌های بزرگ کمک کنند

خبرگزاری فارس: مربی جوانان دوچرخه‌سواری اصفهان گفت: اگر باشگاه‌های بزرگ اصفهانی هزینه تنها یک بازیکن نیمکت‌نشین فوتبال خود را به ما بدهند می‌توانند بالاترین بهره‌برداری را از این رشته داشته باشند.

هزینه یک بازیکن نیمکت‌نشین فوتبال را به دوچرخه سواری بدهند / باشگاه‌های بزرگ کمک کنند

محمد دلیل‌گو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: محسن زرکار از استان اصفهان در رده سنی جوانان در اردوی آمادگی تیم ملی به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در ماه جای در هند آغاز می‌شود حضور دارد.

وی با اشاره به عدم حمایت باشگاه‌ها از دوچرخه‌سواران اصفهانی تاکید کرد: در انتظار حمایت یک باشگاه برای تحت پوشش قرار دادن دوچرخه‌سواران اصفهانی هستیم تا بتوانیم در لیگ باشگاه‌های کشور که از اول فروردین ماه سال آینده آغاز می‌شود شرکت داشته باشیم.

مربی جوانان دوچرخه‌سواری اصفهان با اشاره به هزینه‌های این رشته  تصریح کرد: دوچرخه‌سواری اصفهان به حمایت باشگاه‌های پرطرفدار اصفهانی نیاز مبرمی دارد، هزینه یک دوچرخه 5 میلیونی نسبت به دو سال گذشته نزدیک به پنج برابر و چیزی در حدود 25 میلیون تومان شده است، ما نمی‌گوییم تمام هزینه‌های ما را باشگاه‌ها بدهند بلکه می‌توانند گوشه‌ای از هزینه‌های سنگین این رشته را تقبل کنند که می‌تواند کمک بسیار موثری به ارتقا این رشته در اصفهان باشد.

وی با بیان اینکه استعدادهای بسیاری در رشته دوچرخه‌سواری در اصفهان وجود دارد افزود: این شهر پتانسیل اینکه دو باشگاه دوچرخه‌سواری را نیز داشته باشد دارد و اگر باشگاه‌هایی مانند ذوب‌آهن و یا فولاد مبارکه تنها هزینه یک بازیکن فوتبال نیمکت نشین خود را صرف این رشته کنند می‌توانند بالاترین بهره‌برداری را از این رشته داشته باشند.

دلیل گو گفت: رشته‌ای مانند دوچرخه‌سواری بر خلاف فوتبال که تنها در صورت قهرمانی تمام اعضای آن یک مدال می‌آورند رشته‌ای بسیار پرمدال است که می‌تواند کمک بسیاری به بالا بردن رنکینگ ایران در مسابقات جهانی و المپیک بکند.

وی ادامه داد: بسیاری از دوچرخه‌سواران اصفهانی برای شهرهای دیگر رکاب می‌زنند و مدال کسب می‌کنند و اگر باشگاهی باشد که از این دوچرخه‌سواران حمایت کند کمک بسیاری به رشد این رشته در اصفهان می‌شود و موجب بالا رفتن انگیزه ورزشکاران این رشته در اصفهان می‌شود.

به گزارش فارس، در حال حاضر حسین ناطقی، حامد جنت، موسی مصطفوی و محسن زرکار از استان اصفهان در اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری حضور دارند و خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که در هند برگزار می‌شود آماده می‌کنند.

انتهای پیام/63020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول