اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

طرح شبنم بیش از هر چیر متضمن سلامت مردم است / کمک به اشتغال ویژگی مهم طرح شبنم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح شبنم بیش از هر چیز متضمن کمک به سلامت مردم و سپس کمک به اشتغال است.

طرح شبنم بیش از هر چیر متضمن سلامت مردم است / کمک به اشتغال ویژگی مهم طرح شبنم

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طرح شبنم دو مرحله و فاز داشت که هر دو مرحله آن در استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی اجرا شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در گذشته کالاها از راه غیر قانونی وارد می‌شد و دیگر تقریبا راهی برای مبارزه با این پدیده نبود.

وی همکاری مردمی در اجرای طرح شبنم را عامل موفقیت در این طرح دانست و گفت: اگر مردم در این طرح همکاری داشته باشند شکستی در اجرای آن ایجاد نخواهد شد.

دیودیده با بیان این‌که کارهای خوبی در این راستا انجام داده‌ایم، افزود: وقتی کالایی وارد کشور می‌شود دارای کد رهگیری خواهد شد تا مصرف کننده به سلامت و استاندارد بودن و نحوه ورود و چگونگی ساخت آن پی ببرد.

وی اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه این طرح را مهم‌ترین عامل برای فراگیر شدن آن در سطح جامعه دانست.

این مسئول اجرای این طرح در دو فاز آن را در استان کهگیلویه و بویراحمد موفقیت‌آمیز دانست و گفت: ما جز استان‌های پیشرو برای اجرای طرح شبنم در کشور بوده‌ایم که با کمک و همت بیشتر مردم می‌توانیم در آینده بازار خوب و سالمی داشته باشیم.

دیودیده مهم‌ترین مزیت طرح شبنم را کمک به حفظ سلامت مردم دانست و گفت: در وهله بعد کمک به اشتغال مزیت اصلی اجرای طرح اشتغال است.

وی از نصب 24 هزار برچسب در فاز نخست اجرای طرح شبنم خبر داد و گفت: در مرحله بعدی که نزدیک به 368 قلم را شامل می‌شد توفیق خوبی برای سالم‌سازی در بازار انجام شده است.

انتهای پیام/2571/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول