اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

جشن عاطفه‌ها 17 اسفند در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی مازندران از برگزاری جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در 17 اسفندماه خبر داد.

جشن عاطفه‌ها 17 اسفند در مازندران برگزار می‌شود

ابراهیم باغبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به این‌که در مدارس استان جشن عاطفه‌ها همزمان با 17 اسفند در مدارس استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: پنج هزار پایگاه در مدارس استان، پایگاه‌های بسیج و روستاهای استان هدایای مردم در جشن نیکوکاری برای خانواده‌های نیازمند را همزمان با بهار طبیعت جمع‌آوری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی مازندران با اشاره به این‌که در هفته احسان و نیکوکاری که سالروز تأسیس کمیته امداد امام‌خمینی است، برنامه‌های متنوعی از سوی کمیته امداد استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: افتتاح چندین پروژه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام این‌که 300 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در سراسر استان و میادین اصلی شهر دایر می‌شود، اظهار داشت: این پایگاه‌ها در 17 اسفند در سراسر مازندران دایر می‌شود.

باغبانی با بیان این‌که 2 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته جمع‌آوری شده‌ بود، گفت: این کمک‌ها در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی در اختیار مددجویان و افراد نیازمند قرار گرفت.

انتهای پیام/86003/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول