اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 13.8 میلیارد ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام استان زنجان از جمع‌آوری 13 میلیارد و 800 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام در خانه انفاق زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 13.8 میلیارد ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مبلغ مذکور از آغاز سال‌جاری تا نیمه دی‌ماه جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه مبلغ جمع‌آوری شده در این مرکز نیکوکاری در مقایسه با سال قبل از آن افزایش یافته است، افزود: در 12 ماه سال گذشته در مجموع 13 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک مردمی در قالب این طرح جمع‌آوری شده بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه از مبلغ جمع‌آوری شده 6 میلیارد و 108 میلیون ریال برای ایتام زنجانی کمک شده بود، اضافه کرد: همچنین مبلغ کمک شده برای ایتام طارمی در این مدت 2 میلیارد و 162 میلیون ریال بوده است.

وی به جمع‌آوری 2 میلیارد و 32 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام برای یاری‌رسانی به ایتام خدابنده‌ای در مدت مذکور در خانه انفاق زنجان اشاره کرد و گفت: همچنین در این مدت یک میلیارد و 703 میلیون ریال کمک مردمی نیز برای کمک به ایتام ابهری جمع‌آوری شده است.

حسنلو همچنین مبلغ کمک اهدایی در قالب این طرح برای ایتام ماهنشانی را 837 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همچنین در این مدت 529 میلیون ریال به ایتام ایجرودی کمک شده است.

وی همچنین مبلغ کمک‌های خیرین به ایتام خرم‌دره‌ای را 477 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در مجموع از آغاز سال‌جاری تا نیمه دی‌ماه 13 میلیارد و 850 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/73005/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول