اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد کردستان اعلام کرد

رشد 21 درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری/ جمع‌‌آوری 630 میلیون تومان

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد کردستان از رشد 21 درصدی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری در سال گذشته خبر داد و گفت: ‌جمع‌آوری 630 میلیون تومان در سال جاری هدف‌گذاری شده است.

رشد 21 درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری/ جمع‌‌آوری 630 میلیون تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا طاهری شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری که با حضور معاونان حوزه مشارکت‌های کمیته امداد شهرستان‌های تابعه استان در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: هدف‌گذاری کمیته امداد در جشن‌ نیکوکاری امسال در استان، جمع‌آوری 630 میلیون تومان کمک‌های مردمی است.

به گفته وی، رسیدن به این مبلغ که معادل دو برابر کمک‌های مردمی در سال گذشته است، به تلاش جدی مسئولان این بخش در شهرستان‌های استان نیاز دارد.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان ادامه داد: این هدف‌گذاری با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های استان صورت گرفته و تحقق 100 درصدی آن توسط مدیران و معاونان شاخه‌ها، حداقل انتظارات استان است.

طاهری خاطرنشان کرد: توانمندی ادارات و دستگاه‌های مختلف در زمینه کمک به جشن نیکوکاری به دستیابی هدف‌گذاری امسال کمیته امداد کمک می‌کند که باید قبل از برگزاری جشن نیکوکاری انجام شود.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از تجارب برگزاری جشن نیکوکاری در سال‌های گذشته به بهتر برگزار شدن آن در سال جاری کمک می‌کند و معاونان مشارکت‌های مردمی باید از آنها به نحو احسن استفاده کنند تا علاوه بر جذب مشارکت خوب مردم، در تحقق اهداف نیز موفق شویم.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان عنوان کرد: توزیع درست بسته‌های فرهنگی، صرفه‌جویی در منابع انسانی، خودداری از صرف هزینه‌های اضافی، استفاده از ظرفیت نیروهای رسمی، مدیریت درست و جانمایی صحیح ایجاد پایگاه‌ها مهم‌ترین مؤلفه‌های مؤثر در  برگزاری خوب جشن نیکوکاری در استان است.

طاهری در پایان به ارتقای جایگاه مسئولان حوزه مشارکت‌های شهرستان‌های استان به معاون مشارکت‌ها اشاره کرد و گفت: ارتقای این جایگاه با توجه به گستردگی این حوزه نیازی ضروری بود که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته محقق شد.

معاونان حوزه مشارکت‌های کمیته امداد شهرستان‌های تابعه استان نیز در ادامه این جلسه به بیان مشکلات شهرستان‌های خود پرداختند و خواستار پیگیری و رفع مشکلات و موانع شدند.

انتهای پیام/79002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول