اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه امسال و در خانه انفاق زنجان

207 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: بهمن ماه امسال و در خانه انفاق، احسان و نیکوکاری 207 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

207 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از همکاری صمیمانه مردم استان در همراهی و همیاری امداد در اجرای طرح‌های مشارکتی این نهاد تقدیر کرد.

وی با اشاره به اجرای 45 طرح مشارکتی توسط امداد در طول سال افزود: خوشبختانه مردم استان همکاری نزدیکی با این نهاد داشته و همواره امدادگران را در اجرای طرح‌های مشارکتی و خدمت‌رسانی به جامعه هدف یاری می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان، گفت: از آغاز بهمن ماه امسال تا هفدهم این ماه، 207 میلیون و 640 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح‌های مختلف اجرایی این نهاد بوده است، اضافه کرد: در قالب طرح شفا در مدت اعلام شده 5 میلیون و 476 هزار ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

حسنلو همچنین با اشاره به جمع‌آوری یک میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح آزاد سازی زندانیان افزود: همچنین بهمن ماه امسال 8 میلیون و 80 هزار ریال نیز کمک غیرنقدی در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

*جمع‌آوری 187 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام

وی همچنین به جمع‌آوری 187 میلیون و 448 هزار و 750 ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام نیز اشاره کرد و گفت: همچنین در مدت مذکور 2 میلیون و 695 هزار و 750 ریال صدقه در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در پایان به آمادگی امدادگران به صورت روزانه و دو نوبته در خانه انفاق اشاره کرد و گفت: مردم خیّر و نوع‌دوست استان می‌توانند، جهت تحویل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در قالب طرح‌های اجرایی این نهاد به این مرکز نیکوکاری و یا دفاتر کمیته امداد استان در سطح شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/73005/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول