اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد شهرستان ایجرود خبر داد

جمع‌آوری 214 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود از جمع‌آوری 214 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان خبر داد.

جمع‌آوری 214 میلیون ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان

سید مسعود حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح رضوان به منظور جمع‌آوری کمک در راستای تامین مسکن مددجویان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب اجرای این طرح‌ کمک‌های خیرین و کمک‌های مردم توسط کمیته امداد جمع‌آوری می‌شود، اضافه کرد: پس از اینکه کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد، مبالغ در راستای ساخت مسکن برای مددجویان هزینه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در قالب طرح رضوان محدود به مبالغ نقدی نیست، افزود: همچنین مردم خیّر شهرستان در قالب اهدای زمین نیز به مددجویان کمک می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در 10 ماهه امسال 214 میلیون و 209 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح رضوان در شهرستان ایجرود جمع‌آوری شده است، افزود: این مبالغ با توجه به نیت اجرایی طرح هزینه می‌شود.

حسینی در ادامه به سایر طرح‌های اجرایی کمیته امداد نیز اشاره داشت و گفت: طرح ماعون برای کمک به اشتغالزایی مددجویان، طرح اکرام ایتام برای جذب حامی و حمایت بهتر از ایتام و همچنین طرح صدقات نیز از دیگر طرح‌های اجرایی کمیته امداد در طول سال است.

وی گفت: کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های اجرایی این نهاد در همان محل هزینه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود در ادامه با اشاره به جمع‌آوری صدقات مردمی توسط کمیته امداد افزود: این نهاد مردمی در راستای عمل به سیره و سنت‌های حسنه در خدمت‌رسانی به جامعه محروم این طرح را اجرا کرده و به خانوارهای نیازمند یاری‌رسانی می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وجود بیش از 6 هزار صندوق صدقه در شهرستان ایجرود اشاره داشت و گفت: از مجموع صندوق‌های موجود در این شهرستان 5 هزار و 598 عدد صندوق کوچک (خانگی)، 132 عدد صندوق بزرگ (صندوق‌های موجود در معابر) و 66 عدد نیز صندوق متوسط (صندوق‌های موجود در ادارات و بانک‌ها) است.

حسینی با اشاره به اینکه در 10 ماهه امسال 900 میلیون ریال صدقه در شهرستان ایجرود جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در قالب صدقات در راستای حل مشکلات فرهنگی، تحصیلی و معیشتی نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول