اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای سلامت مطرح شد

115 در مواقع اضطراری به کمک اورژانس چرام بیاید

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: در صورت نبودن آمبولانس و شرایط اضطراری، مرکز 115 موظف به ارائه خدمات به مردم بوده و نهایت تلاش برای جلب رضایت و خدمات‌دهی به مردم باید هدف آنان باشد.

115 در مواقع اضطراری به کمک اورژانس چرام بیاید

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز نشست شورای سلامت چرام با موضوع بهداشت عمومی در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

علی‌رضا نیکروز در حاشیه این نشست بر نهادینه شدن فرهنگ بهداشت عمومی در سطح شهرستان چرام تأکید و اظهار کرد: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی گامی بسیار مهم و مؤثر در جهت فرهنگ‌سازی در این زمینه خواهد بود.

فرماندار چرام در ادامه با اشاره به موضوعات حوزه بهداشت مطرح در سطح شهرستان چرام خواستار تهیه مکان مناسب جهت راه‌اندازی مطب پزشکان شد و بر تلاش جهت استقرار پزشک متخصص کودکان در چرام توسط شبکه بهداشت تأکید کرد.

وی افزود: در صورت نبودن آمبولانس و شرایط اضطراری، مرکز 115 موظف به ارائه خدمات به مردم بوده و نهایت تلاش برای جلب رضایت و خدمات‌دهی به مردم باید هدف آنان باشد.

این مسئول از بازدید سرزده به صورت هفتگی از مراکز بهداشتی به صورت شبانه‌روزی خبر داد و خواستار پیگیری در خصوص تهیه زمین مرکز فوریت‌های 115 بخش سرفاریاب شد.

نیکروز با بیان این‌که شهرداری موظف است هنگام جمع‌آوری زباله‌های مطب‌ها در صورت مشاهده پانل‌ها مراتب را گزارش دهد، خاطرنشان کرد: بازدید از مدارس از طریق شبکه بهداشت و ارائه گزارش در دستور کار قرار بگیرد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با تأیید همکاری دامپزشکی با قصابان شهر جهت تهیه یخچال نگهداری گوشت، گفت: پیگیری خرید خودرو حمل گوشت توسط دامپزشکی با همکاری سایر ادارات و جمع‌آوری احشام با هماهنگی دادگستری صورت بگیرد.

انتهای پیام/82002/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول