اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دی ماه سال‌جاری صورت گرفت

کمک 2 میلیارد ریالی مردم زنجان در قالب طرح اکرام ایتام

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: تا پایان دی ماه سال‌جاری، 2 میلیارد ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام و در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

کمک 2 میلیارد ریالی مردم زنجان در قالب طرح اکرام ایتام

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اکرام ایتام یکی از عمده‌ طرح‌های کمیته امداد است که در قالب جذب حامی برای ایتام اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: طرح اکرام ایتام روز به روز با استقبال مطلوبی از سوی مردم استان مواجه شده و به صورت با ثبت‌نام از حامیان در دفاتر کمیته امداد و سایت اینترنتی این نهاد اجرایی می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه امدادگران در خانه انفاق زنجان نیز به صورت روزانه و در نوبت صبح و بعدازظهر نسبت به ثبت‌نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام اقدام می‌کنند، اضافه کرد: از آغاز سال تا پایان دی ماه 2 میلیارد و 111 میلیون و 936 هزار و 100 ریال کمک مردمی در قالب طرح اکرام ایتام و یک‌هزار و 33 حامی به منظور کفالت و سرپرستی یک‌هزار و 306 یتیم جذب شده‌اند.

وی بیان کرد: حامیان جذب شده در خانه انفاق زنجان برای کفالت ایتام زیر پوشش کمیته امداد شاخه‌های مختلف امداد جذب شده‌اند، و در این راستا کمک‌های بسیاری به این مرکز تحویل شده است.

حسنلو تصریح کرد: از آغاز سال تا پایان دی ماه امسال 707 حامی برای کفالت 908 یتیم مددجوی کمیته امداد شهرستان زنجان جذب شده و در مدت مذکور یک میلیارد و 682 میلیون و 809 هزار و 750 ریال به ایتام این مدیریت از محل مراجعه به خانه انفاق کمک شده است.

*کمک 56 میلیون ریالی حامیان به ایتام ایجرودی

وی یادآور شد: در مدت مذکور 56 میلیون و 195 هزار ریال به ایتام ایجرودی کمک شده و 49 حامی نیز به منظور  حمایت از 61 یتیم زیر پوشش این نهاد جذب شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: در مدت زمان اعلام شده 45 حامی برای حمایت از 56 یتیم ابهری جذب و همچنین 51 میلیون و 130 هزار ریال نیز از سوی حامیان برای کمک به ایتام این شهرستان کمک شده است.

وی افزود: از دیگر اقداماتی که در قالب طرح اکرام ایتام انجام شده است، جذب حامی برای ایتام خدابنده‌ای است که در مدت مذکور 25 نفر حامی به منظور کفالت 27 یتیم خدابنده‌ای جذب و 27 میلیون و 645 هزار ریال به ایتام این شهرستان کمک شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه در مدت مذکور 46 میلیون و 150 هزار ریال از سوی حامیان به ایتام مددجوی خرم‌دره‌ای کمک شده است، گفت: در مدت مذکور 40 حامی به منظور سرپرستی 50 یتیم جذب شده است.

*حامی‌یابی برای 25 یتیم مددجوی زرین‌رودی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از آغاز سال تا پایان دی ماه، 21 حامی به منظور کمک به 25 یتیم مددجوی زرین‌رودی جذب شده است، افزود: همچنین مبلغ 38 میلیون و 143 هزار ریال  از سوی حامیان به این تعداد یتیم کمک شده است.

حسنلو همچنین با اشاره به اینکه در مدت مذکور 21 حامی به منظور کفالت و سرپرستی 21 یتیم سلطانیه‌ای جذب شده است، تصریح کرد: مبلغ کمک پرداخت شده از سوی حامیان برای کمک به ایتام سلطانیه‌ای 43 میلیون و 115 هزار ریال است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مدت اعلام شده حامیان خیرخواه زنجانی به مددجویان طارمی نیز کمک کرده‌اند، اضافه کرد: در مدت مذکور 55 حامی به منظور حمایت از 65 یتیم مددجوی طارمی جذب و در این راستا مبلغ 27 میلیون ریال به ایتام زیر پوشش این شهرستان کمک شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنین یادآور شد: در مدت مذکور 34 حامی به منظور  کفالت 53 یتیم مددجوی گرمابی جذب و مبلغ 37 میلیون و 510 هزار ریال به ایتام زیر پوشش این شاخه از کمیته امداد کمک شده است.

لازم به ذکر است، به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از آغاز سال تا پایان دی ماه، 26 حامی به منظور کفالت 40 یتیم مددجوی ماهنشانی جذب و در این راستا 102 میلیون و 238 هزار و 350 ریال از سوی حامیان به ایتام کمک شده است.

انتهای پیام/73005/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول