اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

نخستین فن بازار تخصصی مدیریت شهری در جنوب تهران راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: نخستین فن بازار تخصصی مدیریت شهری با حضور جمعی‌ از مسئولان در جنوب تهران راه‌اندازی شد.

نخستین فن بازار تخصصی مدیریت شهری در جنوب تهران راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی مدیریت شهری جنوب تهران، نخستین فن بازار تخصصی مدیریت شهری در جنوب تهران با حضور جمعی از مسئولان راه‌اندازی شد.

مدیر شهری جنوب تهران در مراسم افتتاحیه طی سخنانی اظهار داشت: فن بازار به معنای بازار فناوری و محلی برای مبادلات تکنولوژی بوده و نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات تکنولوژی به عرضه کنندگان، ‌متقاضیان، ‌کارآفرینان و سرمایه‌گذاران دارد.

سید احمد صفوی ادامه داد: اشخاص شرکت کننده در این فن بازار ضمن به نمایش گذاشتن ایده‌ها، ‌دستاوردها و نوآوری‌های مدرن خود، به ارائه مشاوره در ارتباط با مراحل انتقال تکنولوژی می‌پردازند و از طرفی، ‌این امکان نیز وجود دارد که متقاضیان تکنولوژی، ‌تقاضاهای خود را مطرح کرده و قدرت انتخاب بالاتری را بین گزینه‌ها داشته باشند.

وی در بیان اهمیت و ضرورت فن بازار در سازمان شهرداری یادآور شد: با توجه به مأموریت‌های شهرداری در حوزه توانمندسازی و کارآفرینی و همچنین ضرورت به کارگیری ایده‌های نوآورانه و استفاده از تکنولوژی‌های نوین با کارآیی بالا در حوزه‌های مختلفی نظیر شهرسازی، ‌محیط زیست و ... و ارائه خدمات با کمیت و کیفیت مطلوب به شهروندان، ‌اهمیت برگزاری این نمایشگاه‌ها دو چندان می‌شود.

مدیر شهری جنوب تهران در پایان از تمام نهادهای همکار و مشارکت کننده در این فن بازار که تأثیر بسزایی در غنای علمی آن داشتند تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد با ایجاد دبیرخانه‌های تخصصی و ثابت در منطقه، ‌برنامه‌ریزی برای برگزاری این فن بازارها در سطح فراتری انجام شود.

برپایه این گزارش، ‌در ادامه مراسم زارع صفت مدیرعامل سازمان رفاه، ‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در سطح مناطق و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در سطح نواحی و محلات افزود: خانه‌های کارآفرینی نقش مهمی در ترویج و توسعه فرهنگ اشتغال و کارآفرینی دارند و امیدوارم استمرار این برنامه‌ها بتواند راهگشای کارآفرینی نخبگان و صاحبان ایده باشد.

انتهای پیام/2462/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول