اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری ساوجبلاغ خبر داد

راه‌اندازی بانک اطلاعات بانوان کارآفرین در ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری ساوجبلاغ گفت: بانک اطلاعات بانوان کارآفرین با هدف ساماندهی فعالیت بانوان در ساوجبلاغ راه‌اندازی خواهد شد.

راه‌اندازی بانک اطلاعات بانوان کارآفرین در ساوجبلاغ

سید هاجر مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم به ویژه جوانان و دانشگاهیان یافتن کاری مناسب و ایده‌آل است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای دولت نهم طرح‌های متعددی برای ایجاد ده‌ها هزار شغل پایدار در سراسر کشور اجرایی شده است که ثمره آن را در جامعه به طور کامل مشاهده می‌کنیم.

مسئول امور بانوان فرمانداری ساوجبلاغ با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکل اشتغال را در کشور برطرف کند، گفت: برای این منظور از بخش خصوصی کمک گرفته شده است و دولت در قبال ایجاد هر شغل برای کارفرمایان تسهیلاتی را در نظر گرفته است.

* بانوان کارآفرین ساوجبلاغ شناسایی شدند

مظفری در پاسخ به این پرسش که آیا زنان کارآفرین شهرستان ساوجبلاغ نیز از این تسهیلات برخوردار خواهند شد؟ گفت:خوشبختانه دولت در این زمینه برنامه‌های متعددی دارد و به تبع آن در استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ نیز این تسهیلات در اختیار زنان کارآفرین بر اساس قانون و دستورالعمل‌های موجود قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برای تحقق این مهم ابتدا لازم بود که بانوان کارآفرین در ساوجبلاغ شناسایی شود که این امر طی یک ماه گذشته انجام شد و هم‌اکنون بیش از 90 درصد این زنان شناسایی شده‌اند.

مسئول امور بانوان فرمانداری ساوجبلاغ بیان داشت: گام دوم ما راه‌اندازی بانک اطلاعات بانوان کارآفرین است که این کار با هدف ساماندهی فعالیت آنها انجام می‌شود.

مظفری گفت: یکی از دستاوردهای این طرح در زمان نهایی شدن این است که زنان ساکن ساوجبلاغ که در جستجوی کار هستند، به بانوان کارآفرین به صورت رسمی معرفی و فرصت‌های شغلی بهتری به آنها پیشنهاد خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: زنان ایران اسلامی طی سال‌های اخیر ایثار و فداکاری بسیاری برای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند و مطمئن هستیم که این بانوان در حوزه ایجاد اشتغال پایدار نیز موثر خواهند بود.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول