اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم خبر داد

راه‌اندازی اداره بیمه خدمات درمانی در بم

خبرگزاری فارس: فرماندار بم گفت: با پیگیری‌های انجام شده به زودی اداره بیمه خدمات درمانی در همه شهرستان‌های، بم، ریگان، فهرج و نرماشیر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی اداره بیمه خدمات درمانی در بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم با حضور پرشور، وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و مسئولان وظیفه دارند این حرکت خوب مردم را پاس بدارند.

وی افزود: برقراری ارتباط مستقیم مسئولان با مردم امری بسیار ضروری و مهم است و نیازمند پاسخگویی مسئولان به مردم در مراسم‌های عمومی است.

زین‌الصالحین تصریح کرد: مسئولان باید برای رشد و توسعه شهرستان برنامه‌ریزی داشته باشند، زیرا فعالیت بدون برنامه نتیجه خوبی ندارد.

وی ابراز داشت: داشتن سعه صدر و تکریم ارباب رجوع از مسائل مهمی است که بر آنها تاکید داشته و معتقدم ما خدمتگزار مردم هستیم  و این مردم لایق بهترین‌ها هستند.

فرماندار بم خاطرنشان کرد: مسئولان و کارکنان اداره‌ها موظف هستند بدون رابطه‌ کار مردم را در اسرع وقت انجام و ما در بازدیدهایی که از اداره‌ها داریم این مسائل را به‌طور جدی بررسی می‌کنیم.

زین‌الصالحین با اشاره به محوری بودن شهرستان بم در شرق استان گفت: مسئولان اداره‌ها، شهرداران و شوراهای اسلامی شهر شرق استان باید در راستای ایجاد وحدت و تعامل بیشتر جلسات مشترک برگزار کنند.

وی همچنین خواستار جمع‌آوری اطلاعات حوزه‌های مختلف توسط اداره‌ها شد و اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذاران کمک خوبی به توسعه شهرستان دارد و لازمه کمک همه مسئولان و مردم است.

وی با اشاره به ساخت مصلای شهر بم گفت: طی مذاکره‌ای که با استاندار کرمان داشتم تا پایان سال جاری مبلغ 250 میلیون تومان از طریق استانداری به ساخت مصلی کمک می‌شود.

زین‌الصالحین بیان داشت: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی نیاز است مردم در ساخت مصلی همکاری داشته و در این راستا می‌طلبد مسئولان اداره‌ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و معتمدان همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ کرامت و شأن مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: با پیگیری‌های انجام شده به‌زودی اداره بیمه خدمات درمانی در همه بخش‌های شهرستان‌های شرق استان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/2446/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول