اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی شهرداری سنندج:

خانه اسباب‌بازی در محلات سنندج راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی شهرداری سنندج از تأسیس خانه اسباب‌بازی در محلات با همکاری کانون پرورش فکری و بخش خصوصی خبر داد.

خانه اسباب‌بازی در محلات سنندج راه‌اندازی می‌شود

محمد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه زیربنای کار در شهرداری مسائل فرهنگی است گفت: در همین راستا طرح راه‌اندازی خانه‌های اسباب‌بازی طی سال 92 در محلات شهر سنندج انجام خواهد شد.

وی برگزاری جشنواره "شمسه" با شعار "شهروند، محله، سرمایه اجتماعی و هویت شخصی" و همچنین کلاس‌های آموزش حقوق و تکالیف شهروندی را دیگر برنامه‌های حوزه مسئولیتی خود در سال 92 عنوان کرد.

مدیر فرهنگی شهرداری سنندج با اشاره به تخصیص ساختمانی مجزا در خیابان فردوسی این شهر برای مرکز فعال‌سازی کانون قرآنی در این مکان را از اولویت‌های کاری دانست و با اذعان به مظلوم واقع شدن بحث قرآنی در گذشته اظهار کرد:به منظور تقویت این بخش 2 کارشناس قرآنی نیز جذب شده است.

قادرمرزی در خصوص برنامه‌هایی اجرایی این مرکز در سال 91، برگزاری مجالس انس با قرآن در 50 مسجد سطح شهر را یکی از طرح‌های موفق و دینی این حوزه اعلام کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان در مجموعه تفریحی آبیدر شهرستان سنندج مجالس قرآنی و اجرای برنامه‌های فرهنگی - دینی و در ایام نوروز 91 هرشب برنامه‌های فرهنگی برای مهمانان نوروزی برگزار شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال 91 برای نخستین بار شهرداری در زندان‌ها به اجرای برنامه پرداخت، برگزاری رقابت‌های ورزشی در زندان مرکزی شهرستان سنندج را در همین راستا ارزیابی کرد.

مدیر فرهنگی شهرداری سنندج در پایان از تمام کارشناسان فرهنگی و صاحب‌نظران این حوزه دعوت کرد تا دیدگاه‌های ارزشمند خود را برای تقویت این بخش در اختیار بخش فرهنگی شهرداری قرار دهند.

انتهای پیام/79012/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول