اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان خبر داد

راه‎اندازی پایگاه اینترنتی مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان

خبرگزاری فارس: مسئول مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان از راه‎اندازی پایگاه اینترنتی این مدرسه خبر داد.

راه‎اندازی پایگاه اینترنتی مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سید محسن طاهری بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان با بیان اینکه اهمیت رسانه در دنیای کنونی بر جامعه و کارشناسان مربوطه پوشیده نیست اظهار داشت: هر چند جهان استکبار رسانه‎ها را به ابزاری برای گسترش و حفظ استعمارگری خود تبدیل کرده‎اند اما رسالت ذاتی رسانه شامل فراگیر ساختن دانش، آگاهی‎های عمومی، به‌روز ساختن اطلاعات، جلوگیری از غفلت‎زدگی و ارائه تحلیل‎های روشنگرانه برای بصیرت‎افزایی جامعه و مخاطبان است.

متولیان امر دین در عرصه‎های مختلف از جمله رسانه به دفاع از ارزش‎های دینی بپردازند

وی تصریح کرد: در عصر حاضر که دین اسلام و مکتب تشیع از ناحیه دشمنان مورد تهاجم‎های بی‎شمار و بی‎رحمانه‎ای قرار گرفته است، بر همه متولیان امر دین فرض است که در عرصه‎های مختلف از جمله رسانه به دفاع از ارزش‎های دینی بپردازند و بار دیگر رسالت خود را ادا کنند.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان اذعان داشت: از آنجا که علمای دین وارث پیامبران الهی هستند و رسالت الهی خود را با خداترسی و بدون واهمه از غیر خدا ابلاغ و اجر خود را تنها از خداوند متعال دریافت می‎کنند.

حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان در 40 سال اخیر پایگاه انقلاب در گلستان بود

طاهری خاطرنشان کرد: حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان که به جرات می‎توان گفت در 40 سال اخیر به برکت حضور مرحوم آیت‎الله سیدحبیب‎الله طاهری‎گرگانی نماینده فقید مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، مهمترین پایگاه انقلاب در استان گلستان بوده، همواره در مسیر اسلام ناب و خط اصیل انقلاب حرکت کرده است.

وی ادامه داد: در سال‎های اخیر این حوزه با برخورداری از حداقل امکانات مادی و صرفاً با توکل بر خداوند متعال در عرصه رسانه نیز قدم گذاشته و در حد وسع خود به اطلاع‎رسانی و روشنگری پرداخته و از ارزش‎های دینی و انقلابی پاسداری کرده است، اما متاسفانه کمبود نیرو و امکانات گاهی باعث ایجاد وقفه‎هایی شده است.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان ابراز داشت: اکنون بار دیگر با امید به عنایات الهی در شرایط حساس کنونی کار خود را در این زمینه با ایجاد ساختار جدید در پایگاه اینترنتی این مدرسه آغاز می‎کند.

امیدواریم بتوانیم مدافع اسلام ناب محمدی و مطیع بی‎چون و چرای امام خامنه‎ای باشیم

طاهری اضافه کرد: هم‌اکنون که ایام ولادت باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت را به تازگی پشت سر گذاشته‎ایم و جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب را برپا کرده‎ایم، آغاز به کار مجدد پایگاه اطلاع‎رسانی مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان را در این ایام خجسته به فال نیک می‎گیریم، باشد که بتوانیم مدافع اسلام ناب محمدی و مکتب تشیع جعفری اثنی‌عشری و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادامه‌دهنده راه امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و مطیع بی‎چون و چرای امام خامنه‎ای باشیم.

انتهای پیام/2307/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول