اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

راه‌اندازی مجتمع هلال در اردبیل

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از احداث مجتمع چند منظوره تجاری - خدماتی هلال با مشارکت هلال احمر و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اردبیل خبر داد.

راه‌اندازی مجتمع هلال در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در نشست با معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری هلال احمر کشور در اردبیل اظهار داشت: این مجتمع در محل ساختمان مرکز جوانان هلال احمر اردبیل در شش طبقه با مساحت 43 هزار متر‌مربع و ظرفیت پارکینگ خودرو احداث می‌شود.

وی ایجاد این مجتمع عظیم تجاری - خدماتی را در اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه موثر دانست و بر تسریع در روند احداث این مجتمع تاکید کرد.

استاندار اردبیل یادآور شد: قبل از آغاز اجرای این پروژه لازم است توافق و هماهنگی‌های لازم با شهرداری و نظام مهندسی استان انجام شود و ما نیز برای تصویب این طرح تلاش می‌کنیم.

نیکزاد با تاکید بر احداث این پروژه در نمایی زیبا و با کیفیت خواستار افزوده شدن شهربازی در طبقات این مجتمع شد.

این مسئول همچنین بر اجرای سریع این پروژه بر کلنگ‌زنی و آغاز اجرای این مجتمع تا پایان امسال تاکید کرد.

رئیس شورای اداری استان با تاکید بر حضور سرمایه‌گذاران در استان به ظرفیت‌های مختلف استان در زمینه سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: از حضور سرمایه‌گذاران در استان استقبال می‌کنیم تا با سرمایه‌گذاری‌های عظیم موجبات توسعه استان فراهم شود.

نیکزاد با شرح قابلیت‌های مختلف گردشگری، معدنی و کشاورزی استان تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها در استان سودآوری بالایی داشته و لازم است این ظرفیت‌ها به سرمایه‌گذاران معرفی شود.

نیکزاد از حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد و افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی اردبیل و تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان از جمله اقداماتی است که در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و تولید‌کنندگان در استان اردبیل انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری هلال احمر کشور نیز در این نشست نسبت به اجرای این پروژه در مدت زمان اندک قول مساعد داد.

علیرضا سلیمی نمین بیان داشت: هماهنگی‌های لازم با شهرداری و نظام مهندسی ساختمان استان در این زمینه انجام شده و تلاش می‌شود این پروژه قبل از پایان سال کلنگ‌زنی شود.

انتهای پیام/62005/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول