اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پارک علمی تحقیقاتی دانشگاه پردیس بهشتی زیراب:

دفتر آموزش‌های فرهنگی شهید شهریاری در مازندران راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پارک علمی تحقیقاتی دانشگاه پردیس بهشتی زیراب در مازندران گفت: دفتر آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی شهید شهریاری دانشگاه شهید بهشتی کشور در سوادکوه راه‌اندازی شد.

دفتر آموزش‌های فرهنگی شهید شهریاری در مازندران راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حسین کرمانیان شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح دفتر آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی شهید شهریاری دانشگاه بهشتی کشور در زیراب با اشاره به لزوم توجه علمی به مسائل اجتماعی و فرهنگی گفت: دفتر آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی شهید شهریاری دانشگاه بهشتی کشور اولین مرکزی با این قابلیت در کشور است.

رئیس پارک علمی تحقیقاتی دانشگاه پردیس بهشتی زیراب به امکانات لازم برای 110 دانشجو با امکانات و امکان اسکان اشاره کرد و ادامه داد: هدف از راه‌اندازی این مرکز، بازآموزی فرهنگی دانشجویان جدیدالورود و دانشجویان ترم‌های مختلف و آشنایی با مسائل اجتماعی، بررسی آسیب‌های فرهنگی و مقابله با هجمه‌های مختلف در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

وی به بحث و تبادل نظر اساتید و دانشجویان و ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی مورد نظر مقام معظم رهبری در این مرکز اشاره کرد و افزود: آشنایی با مسائل مختلف و حفظ خود در برابر هجمه‌ها در این بحث‌ها مورد توجه است.

کرمانیان به حضور رئیس و معاونت فرهنگی دانشگاه بهشتی و نماینده ولی فقیه در این دانشگاه در مراسم راه‌اندازی دفتر اجتماعی و فرهنگی دانشگاه بهشتی اشاره و تصریح کرد: این ساختمان در یک ‌هزار متر ساخته شده است.

انتهای پیام/86015/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول