اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی آراسنج خبر داد

اشتغالزایی 130 زندانی با راه‌اندازی کارگاه شغلی در اردوگاه آراسنج

خبرگزاری فارس: رئیس اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی آراسنج گفت: با راه‌اندازی پنج کارگاه حرفه‌آموزی و اشتغالزایی در این مرکز 130 نفر از زندانیان در حال حاضر اشتغال به کار دارند.

اشتغالزایی 130 زندانی با راه‌اندازی کارگاه شغلی در اردوگاه آراسنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، سیدمحمد ابراهیمی اظهار داشت: با مشارکت و همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین و بخش خصوصی، پنج کارگاه تولیدی در این مرکز فعال است و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: کارگاه‌های مذکور با ایجاد اشتغال حداقل 130 زندانی، در زمینه‌های پرورش شتر و شترمرغ، بسته‌بندی چسب لنت، کشاورزی و تولید قطعات سیمانی فعالیت دارند و امید است با گسترش و ارتقا سطح کیفی و کمی این کارگاه‌ها افراد بیشتری در آن‌ها مشغول به کار شوند.

ابراهیمی عنوان کرد: مددجویان با حضور در کارگاه‌های تولیدی و پرورشی، ضمن پر کردن اوقات فراغت خود با مهارت‌های فنی و حرفه‌ای آشنا شده و از نظر مادی نیز تأمین می‌شوند، ضمن اینکه با اصول درآمدزایی در خارج از زندان نیز آشنا می‌شوند.

رئیس اردوگاه کار درمانی آراسنج گفت: با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای این استان نیز تفاهم‌نامه‌ای تنظیم و از مربیان مجرب و دلسوز برای آموزش‌های لازم در زمینه‌های فنی استفاده می‌شود تا مددجویان با روند اشتغال و کسب مهارت آشنا شده و گواهینامه یا پروانه اشتغال دریافت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد و افزود: مددجویان با فراگیری مهارت‌های شغلی و اخذ گواهینامه مهارتی بتوانند پس از آزادی ایجاد اشتغال کرده و از تکرار جرم و بزه دوری کنند.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول