اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پزشکی قانونی:

درصدد راه‌اندازی پژوهشکده پزشکی قانونی هستیم

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی گفت: در حال حاضر یک مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در کشور وجود دارد و درصدد راه‌اندازی پژوهشکده پزشکی قانونی در کشور هستیم.

درصدد راه‌اندازی پژوهشکده پزشکی قانونی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان عبدالرئوف ادیب‌زاده با بیان اینکه سازمان پزشکی قانونی دارای 12 ردیف هیئت علمی است، اظهار کرد: سازمان‌های معدودی در کشور وجود دارند که دارای هیئت علمی هستند.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع نشان‌دهنده این است که مرکز آموزش و پژوهش این سازمان فعالیت‌های منحصر به فردی را انجام می‌دهد، اضافه کرد: در کنار این معاونت یک مرکز تحقیقات پزشکی قانونی وجود دارد که تحقیقات ویژه‌ای را در بخش‌های مختلف انجام می‌دهد.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه گروه‌های مختلفی در این سازمان آموزش‌ می‌بینند، تصریح کرد: کارشناسان حقوق، پیراپزشکی، مامایی حقوقی و پرستاری حقوقی از جمله این گروه‌ها به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در کشور وجود دارد و درصدد راه‌اندازی پژوهشکده پزشکی قانونی در کشور هستیم، ادامه داد: تربیت دستیار در زمینه پزشکی قانونی امری مهم و ضروری است و در حال حاضر بسیاری از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور متقاضی تربیت دستار در این حوزه هستند.

ادیب‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر تنها دو دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه تهران به تربیت دستیار در حوزه پزشکی قانونی می‌پردازند، تاکید کرد: از دو سال گذشته اقدامات ویژه‌ای در این بخش صورت گرفته است و هر ساله 30 نفر برای تربیت دستیار در حوزه پزشکی قانونی پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/63004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول