اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

سران ۳ قوه بیانات رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین قرار دهند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه امروز کشور نیاز به اتحاد و همدلی دارد، گفت: سران سه قوه بیانات مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند.

سران ۳ قوه بیانات رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین قرار دهند

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان در مورد اتفاقات روز استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه مسئولان باید این فرمایشات رهبری را نصب‌العین خود قرار داده و در راستای وحدت و همدلی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در مصاحبه‌های قبلی هم مخالفت خود را با سوال از رئیس‌جمهور و استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرده بودم، افزود: در شرایط فعلی که دولت ماه‌های آخر خود را می‌گذراند این گونه اقدامات درست نبوده و به هیچ‌وجه به نفع نظام و کشور نیست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط فعلی بیش از پیش به اتحاد و همدلی و وحدت نیاز داریم، تصریح کرد: باید در شرایط فعلی بیش از پیش با اتحاد و همدلی در راستای حل مشکلات کشور گام برداریم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد لزوم وحدت، اتحاد و همدلی در میان سران سه قوه و همه مسئولان کشور ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که به سران سه قوه تذکر می‌دهم که بیش از پیش وحدت داشته و در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه مسئولان باید از مرحله حرف خارج شده و در عمل به فرمایشات رهبری گوش داده و در راستای وحدت و همدلی تلاش کنند، تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا با وحدت مشکلات اقتصادی مردم حل شود و اگر این کار را انجام دادند آن وقت ما حرف آنها که می‌گویند پیرو ولایت هستیم قبول می‌کنیم اما ما از مسئولان ناراحتیم چراکه در عمل کار دیگری انجام می‌دهند.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی مردم در شرایط فعلی تصریح کرد: در این شرایط همه باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم رفع شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بیانات رهبری در مورد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان‌شکنی بود به تلاش‌های چند ماه رسانه‌های دشمنان که تلاش می‌کردند مردم را از نظام جدا کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان هرگز نمی‌توانند به خواسته‌های شوم خود برسند، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب موجب شده تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/2308/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول