اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

سازندگی کشور ثمره وحدت و همدلی ملت بود

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران گفت: سازندگی کشور ثمره وحدت و همدلی ملت بود.

سازندگی کشور ثمره وحدت و همدلی ملت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند ساعتی پیش در جمع خبرنگاران با مرور خاطرات سالهای انقلاب 57 به حمایت و پشتیبانی مردم از امام امت اشاره کرد و گفت: هر جا مردم و مسئولین در کنار هم باشند و به یک هدف بیندیشند، توسعه و آبادانی کشور شکل می‌گیرد.

شهردار باقرشهر به نا امیدی دشمنان از ایجاد شکاف در صفوف متحد مردم اشاره کرد و افزود: ملت ما نشان داده اند همیشه پشتیبان ولایت بوده و هستند و بارها این ولایت پذیری را با شرکت در راهپیمایی‌ها و لحظات مخاطره انگیز انقلاب به اثبات رسانده‌اند.

وی در ادامه به پیشرفت و توسعه باقرشهر پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این شهر یکی از شهرک‌های اقماری تهران بود که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرد، اما پس از این پیروزی شکوهمند بود که با اجرای پروژه‌های عمرانی چهره شهر متحول شد.

سعادتمند در ارتباط با پیشرفت فیزیکی باقرشهر عنوان کرد: با اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی مانند؛ بوستان عطر سیب و استادیوم ایثارگران و بوستان فدک و ساخت و تجهیز مجموعه ورزشی و فرهنگسراها و ایجاد کمربندی و بهسازی معابر و ... شاهد شهری آباد، سر سبز و زیبا هستیم.

شهردار باقرشهر در ادامه ضمن اشاره به حضور شهرداری در سومین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور در مصلی تهران گفت: حضور در این نمایشگاه عرصه‌ای بود تا بخشی از توانمندی‌های شهرداری باقرشهر در بین شهرداری‌های سراسر کشور عرضه شود که بسیاری از مسئولان و بازدیدکنندگان از امکانات به‌وجود آمده و پیشرفت و توسعه شهر در طی سال‌های اخیر شگفت زده شده بودند. 

وی با اشاره به برنامه‌های آینده شهرداری افزود: با پیگیری‌های انجام شده کمربندی غربی شهر در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید و با بهره‌برداری از تقاطع غیر هم‌سطح چهار راه باقرشهر و بلوار شهید حسین چله دوان شاهد ترافیکی روان در بلوار غدیر و معابر شهرمان خواهیم بود.

انتهای پیام/2462/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول