اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ابرکوه:

مردم از قوای سه‌گانه توقع وحدت و همدلی دارند

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه ابرکوه، انتظار مردم از قوای سه‌گانه را تفاهم، وحدت و همدلی برای رفع مشکلات جامعه عنوان کرد.

مردم از قوای سه‌گانه توقع وحدت و همدلی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابرکوه با اشاره به دیدار رئیس جمهور با نمایندگان مجلس و تأکید بر ضرورت وحدت، همدلی و تفاهم بین دولت و مجلس اظهار داشت: سزاوار است که ملت متعهد، با وفا و انقلابی ایران همیشه شاهد تعامل حسنه بین قوای سه‌گانه کشور باشند که به فکر حل مشکل مردم هستند و قوای سه‌گانه نیز به دنبال راهکارهایی باشند که روحیه امید را در ملت تقویت کنند.

وی افزود: زیبنده ملت و نظام اسلامی ما نیست که در سال حمایت از تولید ، کار و سرمایه ایرانی، شاهد تورم و مضاعف شدن مشکلات مالی و معیشتی و اقتصادی مردم و آسیب دیدن شاخص‌های اقتصادی در کشور باشیم.

حسینی اظهار داشت: انتظار از دولت این است که در فرصت کاری باقی مانده، کاری کند که خدمات چشم‌گیر دولت در عرصه‌های سازندگی کشور، تحت شعاع فشارهای اقتصادی بر زندگی مردم قرار نگیرد.

وی ادامه داد: مجلسیان هم باید در مواضع خود از برخوردهای افراطی پرهیز کنند و توصیه‌های رهبری را مدنظر قرار دهند و برای اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها، شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم را لحاظ کنند.

خطیب جمعه ابرکوه با اشاره به فرارسیدن دوازدهم ربیع الاول که به روایت اهل سنت روز میلاد حضرت رسول (ص) و آغاز هفته وحدت است، عنوان کرد: امام راحل مشکلات عمده جهان اسلام را تفرقه بین مسلمین می‌دانست.

وی افزود: ای مسلمانان جهان، ای پیروان مکتب توحید؛ رمز تمام گرفتاری‌های کشورهای اسلامی، اختلاف کلمه و عدم هماهنگی است.

حسینی ابراز داشت: متاسفانه جهان اسلام همچنان در تب و تاب اختلاف نشأت گرفته از دسیسه سلفی‌های تکفیری است که در کشورهای مختلف عربی و اسلامی با انفجار، آدم‌کشی، مسلمان‌کشی و فاجعه آفرینی، زمینه درگیری قومی و مذهبی بین مسلمانان را فراهم می‌کنند.

وی افزود: بدخواهان سعی می‌کنند با اجرای پروژه ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی، بر موج بیداری اسلامی در جهان که محصول قیام و انقلاب ملت ایران است سوار شوند و خیزش‌های اسلامی را به سمت و سوی انحراف بکشانند و برای دشمنان قسم‌خورده علیه مسلمانان، خوش خدمتی کنند.

حسینی با بیان اینکه بهمن پرشکوهی در پیش رو داریم، اظهار داشت: ملت سرافراز و مقاوم ایران خود را برای حماسه‌ای دیگر در گرامیداشت دهه فجر و راهپیمایی میثاقی یوم الله 22 بهمن آماده کنند و به فرموده مقام معظم رهبری بار دیگر در 22 بهمن باید قدرت خود را در مقابل جهانیان به رخ بکشند و قدرت و شادابی و فهم خود را نشان دهند.

وی گفت: ملت ما با قاطعیت نشان خواهند داد که حربه‌های زنگ‌زده فشار و تحریم در عزم و اراده پولادین آنان کمترین و کوچک‌ترین اثری نخواهد داشت.

انتهای پیام/2464/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول