اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

دولت و مجلس به دنبال بهترین راه‏ برای تامین منافع مردم باشند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس هر دو باید به دنبال بهترین راه‏ها و راهکارها در راستای تامین منافع مردم ایران اسلامی باشند.

دولت و مجلس به دنبال بهترین راه‏ برای تامین منافع مردم باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خسروی در نشستی با مدیرکل و معاونان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار داشت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان باید به بهره‏برداران منابع طبیعی در این استان بیشتر توجه کند.

وی تصریح کرد: بهره‏برداران از ادامه کار در مراتع و اراضی منابع طبیعی که به آنها واگذار شده است، ممانعت می‏کنند و این امر نه تنها نشانه عدم همکاری آنها با دولت نیست، بلکه بیانگر این است که آنها به کارشان عقیده دارند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: ممانعت از ورود بدون رضایت حتی دستگاه‏های دولتی استان سمنان به اراضی در اختیار بهره‏برداران، نشان‏دهنده وظیفه‏شناسی و قانون‏گرایی بهره‏برداران است.

خسروی با بیان اینکه دولت مصوب کرده است که هیچ طرح و پروژه‏ای در عرصه‏های منابع طبیعی بدون رضایت بهره‏برداران اجرایی نشود، اضافه کرد: افرادی که در این زمینه قانون را رعایت می‏کنند، باید توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشور امروز در برهه حساسی به سر می‏برد و دولت و مجلس هر دو باید به دنبال بهترین راه‏ها و راهکارها در راستای تامین منافع مردم ایران اسلامی باشند.

خسروی اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها را نیز در همین راستا دانست و ادامه داد: امروز نقش تدبیر در پیشبرد امور کشور بسیار مهم و بی‏بدیل است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، فراهم‏سازی لوازم اجرای بخش‏های دیگر قانون هدفمندی یارانه‏ها ضروری به نظر می‏رسد و در عین حال معیشت مردم هم نیازمند تدبیر بیشتری است.

انتهای پیام/2249/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول