اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

کارنامه دولت و مجلس در حمایت از تولید ضعیف است

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت جوانان ایران گفت: کارنامه دولت و مجلس درحمایت از تولید ضعیف است و بیشتر از این‌ها جای کار دارد.

کارنامه دولت و مجلس در حمایت از تولید ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید علی صدری در همایش برند و تجلیل از برندهای استان‌های مرکزی کشور اضافه کرد: با که شعارهای دولت دارد عملکرد آن برای بخش خصوصی تفاوت زیادی دارد و این بخش دچار بی انگیزگی می‌شود.

وی ادامه داد: 60 تا 70 درصد جمعیت جوان هستند و به اشتغال نیاز دارند و یک راه رسیدن به تولید، صادرات و اشتغال مطلوب همین تقویت برندها است.

رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت جوانان ایران تصریح کرد: از دیدگاه اقتصادی در گذشته فقط منابع مادی و انسانی و سود مهم بود اما حالا برند و ارزش و اعتبار مارک‌ها بر جهان صنعت پادشاهی می‌کند.

وی بیان کرد: بیمه، سود بانکی و هدفمندی یارانه واژگانی هستند که هر کدام برای تولید کننده ما مشکلات خود را ایجاد کردند و اگر در جنگ به خودکفایی رسیدیم برای این مسائل هم باید چاره جویی کنیم.

صدری ادامه داد: برند سازی فرآیندی در حفظ تولید و اشتغال کشور است و مانند مالکیت‌های ملی و معنوی هر کشوری اهمیت دارد.

وی اظهار کرد: همایش برند در سال آتی باید همه استان‌ها را در بر بگیرد چرا که منزل‌های زیادی پیموده تا به اینجا رسیده و حق این رشد را دارد.

رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت جوانان ایران با بیان اینکه شرکت‌هایی که در دوران تحریم برند شدن به واقع کاری بزرگ انجام دادند، افزود: باید حرکتی در تولید ملی شود که شرکت‌ها رغبت کنند برای برند شدن هزینه کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر به مسائل جوانان و اشتغال مولد آنها فکر نکنیم و چاره نجوییم در تاریخ علامت سئوال ایجاد می‌شود.

صدری گفت: بحران‌های اقتصادی دیگر کشورهای غربی فرصت رشد برای ما ایجاد می‌کنند تا از حفره‌های اقتصادی آنها به نفع خود بهره ببریم.

وی تاکید کرد: در حوزه تولید به سرمایه گذاری داخلی و خارجی نیاز داریم و دولت باید دیپلماسی لازم را برای اعتماد سرمایه‌های خارجی ایجاد کند.

رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت جوانان ایران در پایان یادآور شد: در هدفمندی به جای ریختن پول به جیب مردم باید به تولید ملی کمک می‌شد.

وی اظهار کرد: سازمان توسعه تجارت خیلی بیشتر از اینها به جشنواره برند کمک کند و این رخداد مهم را از تنگنا و سخت گیری نجات دهد.

انتهای پیام/63001/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول