اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده ناحیه بسیج حاجی‌آباد:

وحدت و همدلی برای مقابله با توطئه‌های دشمن لازم و ضروریست

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده ناحیه بسیج حاجی‌آباد گفت: وحدت و همدلی برای مقابله با توطئه‌های دشمن لازم و ضروریست.

وحدت و همدلی برای مقابله با توطئه‌های دشمن لازم و ضروریست

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد،‌ حجت امیری‌کیا در جمع بسیجیان اظهار داشت: اگر امروز بتوانیم اقتصاد مقاومتی را فرهنگ سازی و نهادینه کرده و پایه های فرهنگ اقتصاد مقاومتی را تثبیت نماییم از تحریم‌های دشمنان با سلامت و عزت عبور خواهیم کرد.

وی افزود: امام (ره) و شهدا طلایه داران تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران هستند و در دهه مبارک فجر باید به عظمت آنها پرداخته شود.

جانشین فرمانده ناحیه بسیج حاجی‌آباد ادامه داد: مردان آهنین به برکت دین و ایمان و اعتقاد توانستند سد آهنینی که دشمن برای جلوگیری از حاکمیت اسلام و انقلاب اسلامی ایجاد کرده بود را بشکنند.

امیری‌کیا همچنین لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و مقایسه آن با خدمات قبل از انقلاب را مورد تأکید قرار داد.

وی اظهار داشت: در واقع دشمن، ایران را ایران شاهنشاهی می‌خواست نه ایران اسلامی چرا که زیر بیرق ایران شاهنشاهی می‌توانست به منافع و مقاصد شوم خود برسد.

به اذعان دشمنان نظام ، اگر انقلاب به پیروزی نمی‌رسید ایران سکوی پرتابی می‌شد برای رسیدن به همه منافع و اهداف دشمنان نظام همانطوریکه در دهه‌ها و صدهای گذشته شاهد آن بودیم اما به فضل الهی این چنین نشد و خدا را برای این نعمت بزرگ شاکریم.

وی افزود: دشمن همواره سعی کرده است تا با برنامه‌ریزی اهداف شوم خود را جلو ببرد و به ملت و نظام مقدس ایران اسلامی ضربه وارد نماید.

دشمن در حقیقت می‌خواهد حافظه تاریخی ما را پاک نماید، وقتی تاریخ را مرور می‌کنیم می‌بینیم خون‌های بسیاری برای به ثمر نشستن نهال انقلاب به زمین ریخته شده است و دشمن در واقع می‌خواهد باورها و ارزش‌های دینی و اصولی که ما بدان پایبند هستیم را از ما بگیرد.

انتهای پیام/88002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول