اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نبویان:

یکشنبه سیاه مجلس دل مردم را به درد آورد/ مشکل گرانی با استیضاح رفع نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکشنبه سیاه مجلس دل مردم را به درد آورد، گفت: با استیضاح وزیر مشکل گرانی رفع نمی‌شود.

یکشنبه سیاه مجلس دل مردم را به درد آورد/ مشکل گرانی با استیضاح رفع نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سید محمود نبویان صبح امروز در حاشیه جلسه با اصولگرایان گرگان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: دولتمردان و نمایندگان مجلس قدر مردم را بدانند و با اتحاد و همدلی زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم نکنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر کس تا زمان انتخابات در جامعه اختلاف بیفکند به طور قطع خیانت کرده است، افزود: مسئولان به جای پرداختن به این موضوعات باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشند.

بخشی از این گرانی‎ها از بی‎تدبیری دولت است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتقاد و این سئوالات را مطرح کرد: چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چنین شرایطی وزیر را استیضاح کردند؟ آیا با استیضاح وزیر مشکل گرانی رفع می‎شود؟

نبویان با تاکید بر اینکه یکشنبه سیاه مجلس دل مردم را به درد آورد، تصریح کرد: بهترین راه این است که با همدلی به مردم خدمت کنند. 

وی با اشاره به گرانی‎های موجود در جامعه گفت: بخشی از این گرانی‎ها از بی‎تدبیری دولت، بخشی دیگر به خاطر سودجویی سودجویان داخلی و بخشی دیگر هم ناشی از تحریم‌ها است.

از 16 هزار ترور در کشور 12 هزار ترور توسط منافقین انجام شد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه‎ها و دشمنی‎های آمریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: آمریکایی‎ها گروه‌های مختلف تروریستی را به جان مردم ایران انداختند، از 16 هزار ترور در ایران 12 هزار مورد توسط منافقین انجام شد، علاوه بر رئیس‌جمهور و نخست وزیر 72 نفر از بلند پایه‎ترین سران مملکتی را در یک شب ترور کردند. 

نبویان افزود: آمریکایی‎ها هشت سال جنگ را به ایران تحمیل کردند، جنگی که 37 کشور جهان در حمایت از صدام با ایران وارد جنگ شدند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‎ها از سال 1368 دو تا 10 سال برای فتنه‎انگیزی در ایران برنامه‎ریزی کردند اضافه کرد: 1368 سال شروع رهبری مقام معظم رهبری بود، 10 سال بعد از آن یعنی تیرماه 1378 حادثه کوی دانشگاه و در سال 1388 نیز فتنه این سال را برنامه‎ریزی کردند.

تحریم ناشی از ناامیدی دشمنان از سرنگونی نظام اسلامی است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تحریم را راهکار دیگر دشمنان برای مقابله با ملت ایران عنوان و خاطرنشان کرد: آن‌ها چون از سرنگونی نظام اسلامی ناامید شدند دست به تحریم زدند. 

نبویان با بیان اینکه تحریم‎ها هیچ زمانی اینگونه شدید نبودند اذعان داشت: از 11 تیرماه 1391 حتی یک کشتی خارجی از ایران نفت منتقل نکرد، بیش از هشت ماه بانک‎های دنیا به دلیل تحریم بانک مرکزی به روی ایران بسته‎اند و حتی یک دلار هم نمی‎توان منتقل کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا اجازه ورود داروهای مهم را نمی‎دهد اضافه کرد: توفیقات کشور ناشی از نصرت الهی در شرایط فشار و تحریم هستند، ما از گردنه‎های سختی که دشمنان برای ما طراحی کرده‎اند به خوبی عبور می‎کنیم.

انتهای پیام/2307/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول