اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی:

ضرر اختلاف دولت و مجلس تنها گریبان مردم را می‌گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: با دیدگاه‌های متفاوت دولت و مجلس نمی‌توانند به جایی برسند و ضرر آن تنها متوجه مردم می‌شود.

ضرر اختلاف دولت و مجلس تنها گریبان مردم را می‌گیرد

محمد فیروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره مشکلات فراروی دولت آینده اظهار کرد: دولت آینده لازم است تمرکز قوای خود را بر مسائل اقتصادی و مدیریتی متمرکز کند.

وی افزود: در این راه این دولت باید برنامه مدونی منطبق بر اصول نظام اسلامی داشته باشد و از ظرفیت‌های مدیریتی کشور در راستای منافع مردم به درستی استفاده کند.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعامل میان دولت و مجلس آینده به نفع مردم است، گفت: وظیفه تمام مسئولان در وهله نخست این است که به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که نفع نظام و مردم در اولویت قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: اگرچه به طور طبیعی سلیقه‌ها متفاوت است، اما با دیدگاه‌های متفاوت دولت و مجلس نمی‌توانند به جایی برسند و ضرر آن تنها متوجه مردم می‌شود.

فیروزی تاکید کرد: بنیان‌های دین باید ماهیت اصلی دولت آینده را تشکیل دهند و این دولت باید از حاکمیت خود به نفع مردم استفاده کند.

انتهای پیام/63008/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول